Hello Menthol: In 2013 ne-am dorit sa facem prea multe. In 2014 vom fi mai selectivi si mai planificati

Hello Menthol: In 2013 ne-am dorit sa facem prea multe. In 2014 vom fi mai selectivi si mai planificati

La inceput de an, aflam highlight-urile din activitatea agentiilor din Romania in 2013 si gandurile pentru noul an. Despre  Hello Menthol povesteste in continuare Alexu Toader (Partner & Creative Director, Hello Menthol).

Cele mai reusite proiecte ale agentiei in 2013
Cel mai tare ne-am distrat la Acuarela, la TedxBucharest, Red Bull Music Academy, la expozitia de fotografie Ferentaria, organizata impreuna cu Olguta Anghel de la Policy Center for Roma and Minorities, si la Imbold Nativ – festival de arte cu inspiratie folclorica.

Acuarela a fost proiectul cel mai complex, la care am dezvoltat totul, de la strategie si design de brand la design de interior si strategie de comunicare si eveniment. Am propus achizitia unei masini retro pentru car branding si ideea a fost implementata de mai multe ori - de la un bus Volkswagen din anii ’60 transformat in bar de vara pana la o Dacia 1100 colantata special pentru Imbold Nativ si o Lada cu brandingul Acuarela si Imbold.

Un alt proiect care ne-a placut foarte mult a fost Bucuresti Optimixed, unde am activat brandul premium de la Vincon - Ambrosio. Au fost doua activari de brand engagement unde am imbinat componenta artistica si vizuala cu obiecte din zona vinului: un concert la sticle si pahare de vin si pictura pe sticle de vin.

Cele mai reusite proiecte de branding sunt: Acuarela si TedxBucharest.

Clientii agentiei acum
In prezent lucram constant cu Acuarela, Bunatarie, Asociatia Culturala Imbold si Aviziero. Punctual, mai facem chestii faine cu Red Bull si Woodyo.

Coordonatorii departamentelor din agentie
Modelul de business la Hello Menthol presupune un volum mare de comisionari si externalizari. Pe langa ilustratori si designeri, comisionam copywriteri si accounti, in general, dintre fostii colegi de prin agentii mai mari. Nu cred ca se poate vorbi de coordonatori de departament; mai degraba de manageri de proiecte. Merita mentionati si pupati pe frunte: Bogdan Ioan, Alexandra Bujenita, Andrei Argaetic si Simon Altair, fiecare si-a adus aportul pentru a face lucrurile sa functioneze, chiar si la proiectele cu bugete mici. 

Oameni noi care s-au alaturat echipei in 2013
Alexandra Bujenita - account handling, Alex Fratita - copy, Anca Dima - ilustratie si Miruna Polezache - copy.

Ce decizii de business au avut cel mai mare impact asupra evolutiei agentiei
Am decis sa ne concentram pe cateva proiecte interne sau la care suntem asociati - proiecte care pot genera un cash-flow constant, sa acceptam mai putine proiecte pro-bono si sa refuzam pitch-urile pentru a ne focusa atentia intregii echipe micute asupra clientilor existenti; sa refuzam sa ne extindem si sa dezvoltam o echipa de interior design.

Cum a evoluat cifra de afaceri a agentiei in 2013 fata de 2012
Pentru noi business-ul a scazut, insa era preconizat datorita deciziilor luate in ultimul an.

Invataminte din 2013 care vor ajuta in 2014. Asteptari pentru noul an
In 2013 ne-am dorit sa facem prea multe. In 2014 vom fi mai selectivi si mai planificati. In continuare, ne place sa lucram din cafenele intr-un grup mic si sa refuzam sa crestem. Numeric vorbind.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related