Raport AdMonitor: cele mai folosite formate de display ads in T2 si T3 2013 in regiunea CEE

Raport AdMonitor: cele mai folosite formate de display ads in T2 si T3 2013 in regiunea CEE

Potrivit raportului Gemius AdMonitor, cele mai mari rate de click din Europa Centrala si de Est se inregistreaza in Slovacia (0,33%) si Polonia (0,26%), iar cele mai scazute in Lituania (0,08%) si Letonia (0,09%), informeaza un comunicat emis de compania de research.

Analiza prezinta clasificarea celor mai populare formate de publicitate online si o gama larga de indicatori pentru campaniile online desfasurate in Bulgaria, Croatia, Republica Ceha, Lituania, Letonia, Polonia, Romania, Serbia, Slovacia, Slovenia si Ungaria in al doilea si al treilea trimestru ale lui 2013. De asemenea, raportul descrie activitatea de publicitate din mai multe sectoare ale pietei online cum ar fi: Finante, Telecomunicatii, Comert etc. Informatiile gasite in raport includ date despre rata de click medie pentru cele mai frecvente formate de reclame, distributia campaniilor in functie de formatele publicitare, distribuitia campaniilor pe sectoare sau cele mai folosite formate publicitare pe fiecare sector in parte. Raportul se bazeaza pe rezultatele studiilor gemiusDirectEffect (ad server pentru agentii si clienti) si AdOcean (ad server pentru publisheri). 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related