Burse sub forma de reclama AdWords in valoare de 10.000 de dolari oferite de Google pentru ONG-uri

Burse sub forma de reclama AdWords in valoare de 10.000 de dolari oferite de Google pentru ONG-uri

Prin intermediul programului Google Ad Grants, compania ofera organizatiilor non-profit burse sub forma de reclama AdWords in valoare de 10.000 de dolari, informeaza un comunicat emis de Grayling. ONG-urile care obtin grant-uri isi creeaza si administreaza propriile conturi de AdWords, ca orice agentie sau companie.

Campaniile ONG-urilor trebuie sa aiba un buget zilnic maxim de 330 de dolari, cu un cost per click de maxim 2 dolri. De asemenea, organizatiile non-profit trebuie sa foloseasca doar campanii bazate pe cuvinte cheie, cu reclame text care vor aparea pe Google.ro.

Pentru a fi eligibile, ONG-urile trebuie sa functioneze si sa deruleze campanii umanitare in conformitate cu legislatia tarii de origine, sa accepte si sa fie de acord cu documentatia solicitata la inscriere, privind nediscriminarea, primirea si utilizarea donatiei, si sa aiba un website functional, cu un volum substantial de continut.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related