Un spot de speriat oamenii care vor sa castige la loterie

Un spot de speriat oamenii care vor sa castige la loterie

Daca va plac filmele lui Lynch sunteti oameni buni si, poate, o sa va placa si noul spot creat de McCann Erickson Argentina pentru Zona Jobs, un site, cum ii spune si numele, de cautat si gasit joburi. Mizand foarte tare pe visul global al oamenilor de a castiga la loterie, agentia a creat o poveste bizara, pe alocuri horror, despre imbogatirea brusca si relatiile dintre oameni. Literatura pura.

Totul incepe intr-o nota optimista, cu un tip care castiga la loto, dar nu se poate bucura de minunea care a dat peste el, pentru ca e inconjurat de ciori. Ciorile sunt prietenii, fratii, iubita, chiar si parintii lui, care vor sa-l jegmaneasca, ii cer imprumuturi, se dau bine pe langa el, ba chiar il santajeaza. Banii nemunciti aduc numai nenorociri, cum ar spune matusa-mea. Atmosfera de mister din spot si infatisarea creaturilor (excelente) m-a dus cu gandul la Lynch, dar poate sunt eu bolnav. Va las si pe voi sa va dati cu parerea:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related