DRAFTFCB aduce responsabilitatea sociala pe scena festivalului Cannes Lions 2008

Agentia internationala DRAFTFCB va avea, din nou, o prezenta importanta la Festivalul International de Publicitate Cannes Lions, aflat anul acesta la editia a 55-a. In calitate de sponsor al evenimentului, DRAFTFCB va organiza expozitia "The Gallery of Good", in cadrul Palais des Festivals, expunand cele mai reusite lucrari ale industriei publicitare realizate pro bono sau in sprijinul unei cauze, inclusiv o serie de astfel de lucrari premiate in trecut la Festivalul Cannes Lions.

Tot in cadrul festivalului, DRAFTFCB, alaturi de clientul Dow Chemical Company, va sustine un seminar pe tema "Din culisele marketingului responsabil social" ("The Chemistry of Socially Responsible Marketing"), privind modalitatile in care conceptul campaniei "Human Element" poate fi aplicat de catre alte companii. DRAFTFCB va sponsoriza, de asemenea, coffee bar-ul din cadrul expozitiei Ad Forum ACT Responsible, un alt prilej de prezentare a unei colectii de lucrari publicitare cu caracter social sau ecologic.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related