"Cluj: The Movie", conceput de DRAFTFCB pentru Vodafone, in completarea campaniei outdoor semnate McCann

"Cluj: The Movie", conceput de DRAFTFCB pentru Vodafone, in completarea campaniei outdoor semnate McCann

DRAFTCB a conceput "Cluj: The Movie” in cadrul celei de-a zecea editii a Transilvania International Film Festival (4-10 iunie), in completarea campaniei outdoor realizate de McCann Erikson, informeaza un comunicat emis de DRAFTFCB. Filmul a fost realizat in Piata Unirii, Cluj, iar actorii au fost participantii la festival, care au interpretat scene construite in jurul unor replici celebre din filme.

Pe parcursul celor 7 zile, in fiecare zi au fost filmate duble cu participantii la festival, iar videoclipurile au fost incarcate zilnic pe pagina de Facebook Vodafone Buzz. Clipurile alese pentru montajul final au fost clipurile cele mai votate pe Facebook.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related