Tempo a castigat pitch-ul organizat de Bucium Iasi

Agentia va asigura servicii de strategie, creatie si media pentru unul din produsele aflate in portofoliul producatorului de la Iasi.

Tempo Advertising a castigat pitch-ul Bucium, la care au mai participat alte 7 agentii de publicitate, pe lista scurta agentia intrand in competitie cu Grey si Focus. In perioada urmatoare, Tempo va crea si va promova imaginea produsului Spumant Muscat printr-o campanie care urmareste comunicarea atributelor acestuia si cresterea cotei de piata.

Spumantul Muscat produs de Bucium are la baza soiul de vin Muscat, sampanizarea realizandu-se prin fermentatie naturala. Vinurile spumante au o istorie de peste 140 de ani la Bucium, primul sortiment fiind obtinut de catre savantul agronom Ion Ionescu de la Brad in 1862, folosind struguri de pe dealurile Socolei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Oameni

Sectiune



Related