Cum ne-au pacalit azi brandurile pe Facebook

Cum ne-au pacalit azi brandurile pe Facebook
Asa ne-a atentionat pe Facebook Dacia Romania ca urmeaza o zi plina de farse

Nu am mai fost pacalita de 1 aprilie de foarte mult timp. Cred ca ultima data cand mi-am luat teapa a fost prin clasa a 8-a, cand frate-meu m-a pacalit ca imi lasa bacsis daca ma duc pana la chiosc sa-i iau ceva. De unde puteti observa ca nu perspicacitatea mea m-a tinut departe de farse, ci mai degraba lipsa lor. Dupa ani si ani lipsiti de poante de 1 aprilie, m-am gandit c-as avea chef sa fiu pacalita azi si-am intrat pe Facebook, in speranta ca o sa gasesc pe pagina vreunui brand o inventie minunata, credibila si in acelasi timp inexistenta. Nu prea am gasit.

In schimb, am gasit un concurs pe pagina Garnier care, desi miroase de la o posta a farsa de 1 aprilie, este totusi cea mai elaborata chestie facuta pe Facebook anul acesta de Ziua Pacalelilor de un brand din Romania. Garnier anunta azi ca tocmai a lansat doua noi game pentru barbati: una de vopsea de par si alta de BB Cream (care este o crema nuantatoare, un fel de fond de ten mai diluat). Utilizatoarele paginii sunt invitate sa lase un comentariu pe pagina si aveau sansa sa castige produsele respective pentru iubitii lor. Lansarea noilor produse este o farsa, insa concursul nu este, are si regulament.  

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related