"France is in the air" - o noua campanie de imagine pentru Air France

"France is in the air" - o noua campanie de imagine pentru Air France

Dupa ce ”Air France - Making the sky the best place on earth” a fost timp de 15 ani sloganul companiei aeriene franceze, aceasta are de acum o noua semnatura, anuntata printr-o campanie publicitara dezvoltata de agentia BETC Paris. “Air France, France is in the air” este noul slogan, schimbarea facand parte din programul Transform 2015, plan de transformare a corporatiei pentru a o face mai competitiva, arata un comunicat al Travel Communication.

”2014 este, pentru Air France, anul in care publicitatea are un rol important. Promovam calitatea de lux a produselor si a serviciilor noastre, noile destinatii, schimbarile in domeniul digital, precum si preturile reduse. Campania aceasta este o mare investitie in brandul nostru si se integreaza in planul Transform 2015”, a declarat Frederic Gagey (Chairman& CEO, Air France).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related