O reclama la unt ca nicio alta reclama la unt

O reclama la unt ca nicio alta reclama la unt

Julia Child (o celebra autoare de carti de bucate si show-uri de televiziune) a spus, la un moment dat al vietii ei, ca nu poti pune niciodata prea mult unt. Se refera, desigur, la mancare. Poate in lumea de azi, dominata de hrana sanatoasa, cu putine calorii, afirmatia ei ar starni cateva lesinuri, dar atunci cand a spus-o, prin anii ’50, era perfect acceptabila. Si corecta, as adauga eu, pentru ca untul, si atunci, ca si acum, aducea numai lucruri bune in mancare, cel putin in ceea ce priveste gustul acesteia.

Revenind in zilele noastre, luand si untul dupa noi, vreau sa va prezint o reclama despre care multa lume, care nu stie cu adevarat semnificatia acestui cuvant, ar spune ca este "epica". O reclama la unt ca nicio alta reclama la unt.

Wieden + Kennedy London a creat pentru noua gama de produse din unt Lurpak o minunatie de spot, care, in 60 de secunde, ne trece prin broccoli, morcov, oua si faina ca si cum ne-ar trece prin aur. Cu "Asa grait-a Zarathustra" de Richard Strauss pe fundal (coloana sonora a filmului lui Kubrik, 2001: A Space Odyssey), reclama inspira maretie. Sunt cuvinte pompoase pentru o reclama la unt, dar asta nu e o simpla reclama la unt. Va rog sa va convingeti singuri:

Ce v-am zis? Si daca v-am facut pofta de mancare cu gustul ala bun pe care il da untul, va invit sa veniti sa sustineti publicitarii participantii la Cupa Agentiilor la Gatit FLORIOL aromata de Coseli, sarbatorita cu Privileg Catering, savurata cu Staropramen si recomandata de Mega Image, care incepe miercuri. O sa fie, nu-i asa, epic.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune

Dictionar



Related