Cum a fost facuta aplicatia Chio SOSuiala - perspectiva agentiei de creatie

Cum a fost facuta aplicatia Chio SOSuiala - perspectiva agentiei de creatie

Tot dand scroll prin News Feed-ul de pe Facebook, am dat acum ceva timp peste o Delia zambitoare, accesorizata cu o bentita indiana cu pene, care ma invita sa vad cu cine din lista mea de prieteni ma potrivesc. Ca sa aflu, trebuia sa intru in aplicatia Chio SOSuiala, sa trec printr-o camera plina de oameni care petrec si sa-mi aleg o combinatie de chipsuri si sos. In functie de ce alegeam, Delia imi scria cu mana ei pe un biletel cu cine sunt compatibila. Cam asa:

Aplicatia are si o componenta de concurs, care acum s-a incheiat. Cum Chio SOSuiala promoveaza o idee interesanta – combinarea chipsurilor cu un sos – si este mai complexa ca realizare decat o simpla aplicatie in care pui un text peste o fotografie, am vrut sa aflu cum a fost ea gandita si implementata de la partile implicate: agentia de marketing interactiv iLeo si casa de productie low-cost Easyfilm. Prin urmare, i-am pus cateva intrebari despre conceptul din spatele aplicatiei lui Mugur Patrascu (Managing Partner, iLeo), urmate de cateva intrebari despre productia aplicatiei la care mi-a raspuns Mihai Grecea (Managing Partner, Easyfilm). Cititi in continuare despre cum a fost gandita aplicatia. Despre productia ei puteti afla din partea a doua a articolului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related