Articole care fac referire la Chio
Eforie Colorat, un festival al artelor contemporane la Marea Neargă. Nouă artiști redefinesc identitatea vizuală a orașului Eforie Sud
KUBIS anunță consolidarea echipei prin numirea lui Andrei Nica, Executive Creative Director, și a Biancăi Naumovici, Client Service Director
Chio obține rentabilitate a cheltuielilor de publicitate de 16 ori mai mare și vânzări în creștere prin rețeaua Retail Media Profi
Profi extinde serviciile de advertising către toată piața, după finalizarea cu succes a etapei pilot a proiectului de retail media
Up Romania și Digital Wand cheamă angajații din România în pauza de masă, printr-o nouă campanie Up Dejun
O echipă de artiști, teoreticieni, antropologi și biologi a început cercetarea la Marea Neagră, pentru realizarea unui Muzeu al Litoralului Românesc
Kantar Creative Effectiveness Awards: Câștigătorii globali & Cele 5 scântei de inspirație strategică ale celor mai bune reclame din lume
Câștigătorii Kantar Creative Effectiveness Awards. Cele mai eficace reclame testate în România, jurizate de consumatori
Brands&Bears semnează cea mai nouă campanie Chio: o serie spoturi TV, adresate regiunii Europei Centrale și de Est
Brands&Bears ne prezintă noua comunicare a brandului Nutline și ne invită să savurăm produsele sale cu fiecare ocazie
[Cauzele influencerilor] Andrei Leonte: Sa nu ne fie teama sa pierdem followers vorbind si despre lucruri mai putin amuzante sau sexy
[Bilant 2019] Alexandru Cernătescu: A inceput inca un val masiv din procesul de transformare digitala radicala a business-ului
[Reguli de pitch] Alex Cernatescu (Infinit Agency): Nu de putine ori rezultatul unui pitch organizat prost a fost unul dezastruos pentru client
[Dupa 10 ani] Madalin Nitis: Voiam sa schimb lumea. Am invatat ca schimbarea vine din pasi mici, din lupte castigate, dar si pierdute
Romanian Infinit Solutions Agency Brings Savvy High-Tech Skills, Training and Services to ICOM Network
Care-i treaba cu noile chipsuri preparati pe indelete la ceaun? Cu explicatii de la Intersnack Group
Radu Bogdan (Brennan): Cifrele indica o tendinta de franare a comportamentului de consum al tinerilor, pe fondul temperarii optimismului referitor la puterea de cumparare
[Vocile din publicitate] Razvan Hincu: Cea mai mare problema a "vocilor" din Romania este haiducismul. Nu exista nicio regula, e un haos controlat de care beneficiaza oricine, in afara de noi







![[Regizor în 30 sec] Roxana Andrei: Nu mai vreau spoturi previzibile. Spoturile sigure, testate deja](https://media.iqads.ro/2021/05/roxana-andrei-paul-tacu-cover-410.jpg)































