Bucuria traditiilor in familie, redescoperite intr-o campanie DDB Romania pentru Coronita

Echipa DDB Romania a creat o campanie TV de repozitionare a zaharului Coronita, brandul mass market din portofoliul Agrana. Sloganul proiectul este "Bucuria traditiilor in familie", iar spotul este regizat de Hypno, arata un comunicat emis de agentie.

"Piata produselor de baza a inceput sa devina si ea un teritoriu tot mai disputat de branduri. Multitudinea de optiuni la raft, consolidarea marcilor proprii dar si infuzia produselor din import au contribuit din plin la aceasta dezvoltare, inclusiv in ceea ce priveste segmentul de zahar. Aici echipa noastra are o experienta bogata, pe care am exploatat-o din plin pentru noua campanie Coronita, o evolutie frumoasa a parteneriatului nostru cu compania Agrana", a declarat Roxana Memetea (Managing Partner, DDB Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related