Deutsche Telekom lanseaza la nivel european campania "Travel & Surf"

Deutsche Telekom lanseaza la nivel european campania "Travel & Surf", centrata pe conceptul  "Cauta locurile de distractie, nu cele cu Wi-Fi!", campanie adaptata la noi de catre Ogilvy & Mather Romania pentru Cosmote. Campania este on air si se va desfasura pe toata perioada estivala in online, presa, TV. Grupurile tinta sunt calatorii care doresc sa utilizeze internetul mobil in timpul vacantei in acelasi mod ca acasa, informeaza un comunicat din partea Cosmote.

Obiectul campaniei il fac noile pachete Travel & Surf cu trafic de date pentru roaming, care permit calatorilor sa utilizeze Internetul mobil in strainatate pe orice dispozitive la preturi fixe, fara aparitia unor costuri neasteptate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related