2Parale preia agentia Insight360, lanseaza o divizie de Content Marketing si Social Media Management

2Parale preia agentia Insight360, lanseaza o divizie de Content Marketing si Social Media Management

2Parale va prelua agentia de marketing si comunicare Insight360, achizitia realizandu-se exclusiv prin transfer de actiuni. Echipa si portofoliul Insight360 vor sta la baza noii divizii de content marketing si social media a 2Parale, care isi extinde astfel serviciile oferite. Odata cu aceasta preluare, Andreea Cimpoesu (Managing Partener si co-fondator, Insight360) va deveni Chief Operating Officer al 2Parale, precizeaza un comunicat din partea companiei 2Parale.

"Colaboram deja cu Insight360 de cateva luni, pentru pregatirea noii pozitionari 2Parale –companie regionala de performance marketing. Chimia foarte puternica dintre echipe si competentele complementare au facut ca decizia integrarii serviciilor sub umbrela 2Parale sa fie naturala. Sunt convins ca experienta Andreei, atat in corporatii, cat si in mediul antreprenorial, ne va ajuta sa trecem la urmatorul nivel. Oportunitatile din piata regionala de performance sunt foarte mari si consider ca istoricul nostru si nivelul de cunoastere a industriei ne recomanda deja ca un jucator cu o pozitie solida pe care o putem consolida," spune Dorin Boerescu (CEO, 2Parale).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related