Romania, reprezentata in finala IPRA Golden World Awards 2014

Romania, reprezentata in finala IPRA Golden World Awards 2014
Activare Ziua Internationala a Bolilor Inflamatorii Intestinale (BII) in Romania

IMAGE PR a fost desemnata finalista cu 3 campanii in cadrul celei de-a 22-a editie a competitiei IPRA Golden World Awards, la categoriile Internal communication si Healthcare communication. Jurizarea aplicatiilor finaliste va avea loc la sfarsitul lunii iunie, informeaza un comunicat emis de agentie.

Campania "Play to Win", initiata in 2012, se afla in finala la categoria Internal communication, si isi propune sa faciliteze schimbarea culturala in cadrul Coca-Cola HBC Romania. "Play to Win" promoveaza catre toti angajatii valorile organizationale care sustin dezvoltarea businessului din Romania si indeplinirea viziunii companiei de a-si mentine pozitia de lider in toate pietele in care activeaza. La inceputul anului, campania a obtinut Platinum Award si distinctia Most Engaging Program in cadrul Magellan Awards, competitie organizata de Liga Americana a Profesionistilor in Comunicare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related