Fa un #spoofie! Inscrie-te in competitia de parodiat reclame Grand Spoof 2014

Fa un #spoofie! Inscrie-te in competitia de parodiat reclame Grand Spoof 2014

Au inceput inscrierile pentru cea de-a opta editie a singurei competitii de parodiat reclame din Romania, Grand Spoof. La fel ca in ceilalti ani, si editia de anul acesta face parte din cadrul evenimentului de publicitate neconventionala ADfel, organizat de IQads la terasa Fabrica.

Pasionatii de publicitate sunt invitati din nou sa reconstruiasca reclame romanesti sau internationale, vechi sau noi: fie sa produca replici si faze memorabile pornind de la cele pe care le apreciaza sau, dimpotriva, sa le parodieze pe cele care ii enerveaza.  Inscrierile au loc pana la data de 14 august 2014, ora 23.59, pe The Creator, platforma care reuneste cea mai importanta comunitate creativa din Romania.

Jurizarea va avea loc in perioada 24 iulie – 17 august, cand lucrarile vor fi evaluate de experti ai industriei de marketing si comunicare din Romania, dar si de catre publicul larg, care va putea vota finalistele. Anuntarea castigatorilor va avea loc pe 19 august.

Cele mai bune 2 parodii inscrise vor fi premiate cu 5.000 de lei (premiul oferit de juriul profesionist) si cu 2.000 de lei (premiul oferit in urma votului online). Pe langa cele 2 premii, realizatorii celor mai apreciate clipuri, conform votului profesionistilor si al publicului larg, isi vor putea vedea creatiile proiectate pe data de 21 august, la ADfel.

Despre cum a fost la proiectia si premierea de anul trecut, puteti sa cititi intr-un articol pe IQads.

La editia din 2013, premiul juriului a fost acordat spoof-ului dupa spotul Carrefour:

Castigatoare in urma voturilor acordate pe site a fost parodia dupa un spot Raraul:

Mai multe informatii despre aceasta editie a competitiei si update-uri cu lucrarile admise sunt disponibile pe platforma The Creator.

Grand Spoof este un eveniment IQads.

Ce este un spoof?
Un spoof este o parodie ce face referire la o reclama cunoscuta, folosindu-se de notorietatea acesteia pentru a servi unei alte marci, adesea inventate, sau pentru a realiza o simpla parodie, neasociata vreunui brand. Nu este o reclama comparativa sau una plagiata, ci recreeaza in mod original elemente care amintesc de reclama initiala, pentru a le reinterpreta si pentru a crea un nou sens.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Related