Incepe competitia de parodiat reclame Grand Spoof 2011

Incepe competitia de parodiat reclame Grand Spoof 2011

Au inceput inscrierile la cea de-a cincea editie a singurei competitii romanesti de parodiat reclame, Grand Spoof. Aceasta editie este prezentata de JOE, sub sloganul „Indrazneste sa-ti faci pauza publicitara cum vrei tu!". Competitia de creativitate este organizata, conform traditiei, in asteptarea evenimentului de publicitate neconventionala ADfel.

Oricine doreste sa realizeze o parodie dupa o reclama romaneasca sau internationala poate inscrie lucrarea in competitie pana la data de 2 august, ora 23:59, pe platforma www.thecreator.ro/grandspoof2011. Spoof-urile trebuie sa fie originale si sa nu depaseasca 90 de secunde.

Mai multe informatii despre competitie, lucrarile admise, precum si regulamentul Grand Spoof sunt disponibile pe aceeasi platforma www.thecreator.ro/grandspoof2011.

Jurizarea va avea loc in perioada 3 - 9 august 2011, cand lucrarile vor fi evaluate pe de o parte de personalitati din domeniul publicitatii (Serban Alexandrescu -  Managing Partner Headvertising, Liviu David - Creative Director Next Advertising, Claudiu Dobrita - Creative Director DRAFT FCB, Ana Militaru - redactor-sef IQads, Costin Radu - Managing Partner The Geeks) si de catre publicul larg, pe de alta parte, care poate vota lucrarile favorite prin intermediul paginii de competitie www.thecreator.ro/grandspoof2011.

Cele mai bune 2 parodii inscrise in competitie vor fi premiate cu 3.000 de lei (premiu oferit de juriul profesionist) si cu 2.000 de lei (premiu oferit in urma votului online).

Pe langa cele 2 premii, realizatorii primelor 10 scurtmetraje, conform votului profesionistilor si al publicului larg, isi vor putea vedea creatiile  proiectate in prima zi la ADfel.

Ce este un spoof?

Un spoof este o parodie ce face referire la o reclama cunoscuta, folosindu-se de notorietatea acesteia pentru a servi unei alte marci, adesea inventate, sau pentru a realiza o simpla parodie, neasociata vreunui brand. Cu toate acestea, spoof-ul nu este plagiat sau reclama comparativa (ilegala in Romania), ci recreeaza in mod original elemente care amintesc de reclama initiala, pentru a le reinterpreta si pentru a crea un nou sens.

Despre IQads

IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania, inclus in portofoliul Blue Idea, din care face parte si SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related