DDB si Tribal Worldwide Romania lanseaza aplicatia Autobuze 2.0

DDB si Tribal Worldwide Romania lanseaza aplicatia Autobuze 2.0

Aplicatia de Facebook Autobuze 2.0, creata de DDB si Tribal Worldwide Romania, isi propune sa reinterpreteze in mediul digital traditia oferirii de martisoare, arata un comunicat din partea The Group. Autobuze 2.0 este o aplicatie prin care cei care nu au avut timp sa ofere un martisor real isi pot surprinde prietenele, trimitandu-le un sarut virtual.

“Este vorba de un app fun, extrem de friendly si simplu de utilizat: alegi un prieten din lista si apoi, precum Cupidon, tintesti cu o sageata punctele care se convertesc in sarutari de Martisor. Performanta ta la pupat este evaluata cu un rating in versuri, iar butonul de Share te ajuta sa postezi surpriza pe wall-ul prietenei sau prietenului ales. Si chiar daca nu esti genul caruia ii place sa kiss & tell, tot poti intra in rankingul de high scores de la finalul aplicatiei”, declara Dan Costea (Head of Digital Tribal Worldwide Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related