S-a lansat platforma Celebrity Audiences: Peste 12 milioane de fani (duplicati) ai artistilor romani pot fi acum targetati de clientii de publicitate

S-a lansat platforma Celebrity Audiences: Peste 12 milioane de fani (duplicati) ai artistilor romani pot fi acum targetati de clientii de publicitate

ThinkDigital lanseaza in colaborare cu Hit Yourself Consulting platforma Celebrity Audiences prin care, pentru inceput, 35 de formatii si artisti romani pot fi angrenati in campanii unitare de comunicare in mediul digital. Artistii aflati in oferta initiala de lansare cumuleaza peste 12 milioane de fani Facebook (duplicati), la care se adauga Twitter, YouTube, Instagram sau bloguri personale. Ca mix de comunicare, Facebook este esential - domina, ca pondere, peste 90% din reach, precizeaza un comunicat emis de ThinkDigital. 

Publicitatea de tip endorsment este sustinuta si de studiul realizat de Quantix Marketing Consulting la comanda ThinkDigital si Hit Yourself Consulting, care demonstreaza ca fanii (in adevaratul sens al cuvantului) sunt deschisi la mesajele publicitare postate de artistii lor favoriti in spatiul online, in special in social media.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related