
Articole care fac referire la Florin Grozea


MOCAPP dezvoltă un parteneriat cu Ludo.com pentru a sprijini creatorii de artă și conținut digital să intre în Metaverse

Un nou serviciu de Influencer Marketing pentru brandurile românești. MOCAPP Research: acces la o bază de date de peste 1200 de influenceri din 9 țări

Dare Digital și MOCAPP revin cu LoveFluencer 2.0 – prima aplicație care face lipeala între branduri și influenceri în mod 100% automatizat

Studiu MOCAPP și HypeAuditor 2021: Cât câștigă influencerii din România și Bulgaria din campaniile pe Instagram

HypeAuditor, prima analiză de audiențe în Influencer Marketing România. Instagram 2020: Cifre, engagement, nivel de fraudă în construirea comunităților

Din octombrie 2020, MOCAPP oferă brandurilor protecție fake followers pentru campaniile derulate prin platformă
![[Netul salbatic] Florin Grozea: Cred că abia începem să realizăm cât de puternice sunt cuvintele "aruncate" în mediul public](https://media.iqads.ro/2020/09/florin-grozea-noiembrie-2019-mocapp-cover-410.jpg)
[Netul salbatic] Florin Grozea: Cred că abia începem să realizăm cât de puternice sunt cuvintele "aruncate" în mediul public

După investiții în automatizare și optimizare, MOCAPP aduce 600 de influenceri și module automatizate pentru campanii de Influencer Marketing

Antreprenorul Cătălin Chiș investește în startup-ul MOCAPP, platformă digitală fondată de Florin Grozea

Tubecon, festivalul international al creatorilor independenti de continut de pe Youtube, Facebook, Instagram si TikTok se pregateste de lansarea din Romania
![[Romania pe YouTube] Radu Constantin: Am intrat prima data pe YouTube si am studiat acest fenomen timp de 8 luni inainte sa incep sa fac continut](https://media.iqads.ro/2019/04/collage16-cover-410.jpg)
[Romania pe YouTube] Radu Constantin: Am intrat prima data pe YouTube si am studiat acest fenomen timp de 8 luni inainte sa incep sa fac continut

Mastering the Music Business, conferinta dedicata muzicienilor independenti anunta cea de-a doua editie
![[CSR-ul lui 2017] Andreea Tudose și Ramona Ciocodei, McDonald's: CSR-ul nu este un trend și nu ar trebui privit ca un task care se termină în deadline-ul T1; așa cum îi spune și numele, e o responsabilitate și nu o obligație](https://media.iqads.ro/2017/03/colaj-mcdonalds-cover-410.jpg)
[CSR-ul lui 2017] Andreea Tudose și Ramona Ciocodei, McDonald's: CSR-ul nu este un trend și nu ar trebui privit ca un task care se termină în deadline-ul T1; așa cum îi spune și numele, e o responsabilitate și nu o obligație

Specialistii in business se intalnesc la cea de-a doua editie a Conferintei Internationale Femei in Afaceri 2016
