Dragos Stanca (ThinkDigital): O spun foarte apasat - vina pentru situatia actuala legata de cresterea adblocking-ului nu e a publisherului si atat. Ci a industriei, in general

Dragos Stanca (ThinkDigital): O spun foarte apasat - vina pentru situatia actuala legata de cresterea adblocking-ului nu e a publisherului si atat. Ci a industriei, in general
Dragos Stanca, ThinkDigital | Credit foto: Cristi Sutu

Publicitatea online traieste vremuri interesante. Adblocking-ul tot aduce nabadai in sanul publisherilor si e tot mai imbratisat de catre cei care vorbesc "cel mai fluent" limba digitalului: tinerii. Potrivit unui studiu realizat de PageFair in parteneriat cu Adobe, 41% dintre tinerii cu varste intre 18 si 29 de ani il folosesc. Adica 41% din targetul cel mai dinamic si mai greu de atins pentru branduri. 

Discutiile pe tema ablocking-ului nu dau semne de incheiere prea curand, desi solutiile sunt clare: native ad-uri relevante si content marketing, la fel. De aceasta parere este si Dragos Stanca (Managing Partner, ThinkDigital): 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related