Articole care fac referire la Quantix Marketing Consulting
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Quantix Marketing Consulting
[Research Update] Cosmin Nae: Inspirația pare să joace un rol tot mai important în deciziile managerilor
Valeria van Groningen si maratonul virtual pe timp de pandemie: Este important ca oamenii să continue să alerge
Lansare raport de cercetare: Quantix Marketing Consulting a lansat o nouă ediție a cercetării Sportul și Viața Sănătoasă în România.
[Directii de research] Cosmin Nae (Quantix): Daca nu intram intr-un con de umbra la nivel economic in ansamblu, research-ul ar trebui sa creasca in perioada imediat urmatoare
Studiu IAB Romania si Project Agora: Procentul utilizatorilor de adblockere in Romania este de 13,9%
Dragos Stanca (ThinkDigital): O spun foarte apasat - vina pentru situatia actuala legata de cresterea adblocking-ului nu e a publisherului si atat. Ci a industriei, in general
[Marketing Research & Trends pe scurt] Cosmin Nae (Quantix): Vorbind de trenduri, aspectele ce tin de globalizare apar mai tot timpul undeva in topul listei
[In trend] Cosmin Nae (Quantix): Instrumentele de cercetare se schimba. Deja avem in crestere, sub influenta trendurilor globale, culegerea de date pe smartphone-uri
[Branduri care alearga] Madalina Puiu (Orange Romania): Spiritul tanar si proaspat asociat deseori cu fenomenul alergarii este pentru noi o realitate, intrucat media de varsta a angajatilor nostri este de 29 de ani
[Branduri care alearga] Iliana Stanculet (OMV Petrom): Obiectivul nostru principal este de a creste numarul de alergatori din randul colegilor nostri
[Branduri care alearga] Ioana Stanciu (Hervis Sports): Daca evenimentele de alergare vin sa sustina spatiul de competitie si s-au dezvoltat puternic in ultimii ani, cel al rutinei zilnice trebuie imbunatatit
[Branduri care alearga] Andreea Mitrache (Red Bull): Alergarea a devenit un fenomen mondial, un trend legat de miscare si viata sanatoasa. Insa, in cazul Wings for Life World Run, alergam pentru cei care nu pot
[Cine alearga in Romania] Oana Nastase: Am demarat cu cateva sute de alergatori in 2008 si am ajuns la 12.000 in 2015
Marian Chiriac (Alerg.ro): Am interactionat cu mai toate brandurile prezente in Romania care se asociaza cu alergarea. Cu doar cateva exceptii, nu cunosc si nu inteleg fenomenul alergarii de masa
[Cine alearga in Romania?] Gabriel Solomon: Maraton insemna vizionarea de 10 episoade a unui serial unul dupa altul
Radu Bogdan (Brennan): Cifrele indica o tendinta de franare a comportamentului de consum al tinerilor, pe fondul temperarii optimismului referitor la puterea de cumparare
Cosmin Nae (Quantix): In sport, este destul de greu sa construiesti azi, cu efect maine. Pot exista si initiative cu impact rapid dar, in general, ciclurile sunt lungi
Tinerii din Romania simt recesiunea – Majoritatea categoriilor de consum inregistreaza cifre in scadere pe acest target
Peste 60% dintre oraseni au alergat in ultimul an. Aproape 40% dintre acestia s-au apucat de alergare in ultimele 12 luni
[Sport & marketing] Ruxandra Voda (Telekom Romania): In 2014, estimam ca un sfert din comunicarea companiei legata de initiativele de CSR a avut ca principala tema sportul
S-a lansat platforma Celebrity Audiences: Peste 12 milioane de fani (duplicati) ai artistilor romani pot fi acum targetati de clientii de publicitate




































