Playboy #generation a adus sexyness-ul la ADfel intr-un blind date pe bune

Playboy #generation a adus sexyness-ul la ADfel intr-un blind date pe bune

Gradul de sexyness de la ADfel a crescut ieri vertiginos odata cu aparitia Playboy #generation in peisaj si a tot ce implica asta, in general. Ma refer aici la doua fete frumoase, un parfum dulce acrisor si la o cabina mare si misterioasa, in care cei care au venit ieri pe terasa de la Fabrica au putut sa participe la un blind date pe bune. 

Baietii si fetele care au intrat in cabina au stat de vorba timp de 3 minute cu un necunoscut, pe intuneric, iar la final, la lumina, au decis daca continua discutia sau se intorc la mese separate. Pe principiul "Seduci ... sau se duce".

 Uite poze:

Cabina, fetele, parfumurile si intalnirile pe intuneric vor fi si azi, joi, la ADfel, deci adunati-va curaj de pe acum, ca nu e usor, dar, la final, e foarte bine.

Activarea de la ADfel este si un mod de demonstra mesajul unei campanii care a debutat in luna august. Playboy a lansat noul parfum Playboy #generation, inspirat de tinerii petrecareti carora le place sa-si condimenteze viata, care isi fac mereu planuri de iesit in oras si care sunt precum o comunitate digitala conectata in permanenta la tot ce inseamna distractie. Playboy vorbeste despre seductie, senzualitate, dar si despre curajul de a lua initiativa si de a trai intens fiecare moment.

Playboy #generation face parte din portofoliul Coty, lider emergent in industria globala a frumusetii. Coty onoreaza misiunea lui Francois Coty de a "oferi un produs cu o aparitie speciala care este convenabil, la o varietate de preturi", prin oferirea de produse de la luxul ultra-premium la distractie/stil de viata si preturi accesibile. Condus de pasiune, libertate creativa si spirit antreprenorial, Coty a construit un portofoliu unic de branduri de frumusete care au produs unele dintre cele mai puternice francize de consum din istorie.

ADfel este un eveniment IQads, care are loc intre 18 si 24 august, pe terasa Fabrica (Str. 11 Iunie, nr. 50, Bucuresti). Programul incepe in fiecare seara la ora 18.00, iar intrarea este libera. Pe ADfel.ro si pe IQads.ro sunt prezentate detalii despre programul fiecarei seri din cadrul evenimentului.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related