ADfel, singurul eveniment de branded entertainment din Romania, anunta editia a noua: 11–17 august 2014, la Fabrica

ADfel, singurul eveniment de branded entertainment din Romania, anunta editia a noua: 11–17 august 2014, la Fabrica

Tocmai s-a incheiat cea mai plina de neconventional saptamana din Romania: ADfel, evenimentul IQads la care brandurile ofera publicului o iesire spectaculoasa in oras. Singurul eveniment de branded entertainment a adus la Fabrica 50 de idei, oferite de 11 branduri si 20 de organizatii culturale, educationale, ecologice si sociale.

Si pentru ca de opt ani stim ca neconventionalul presupune pregatiri minutioase, vrem sa acordam timpul maxim posibil brandurilor, agentiilor si organizatiilor care vor sa atraga publicul prin idei spectaculoase, la ADfel 2014. Asa ca anuntam de pe acum urmatoarea editie de ADfel, care se va desfasura in saptamana 11–17 august 2014, tot la terasa Fabrica.

Prin intermediul happening-urilor si al executiilor creative, brandurile vor intampina participantii cu noi experiente neconventionale, desfasurate fie online sau offline cu continuare la eveniment, fie presarate direct in diversele spatii din Fabrica - de la terasa, pub si club, pana la sala de biliard sau skatepark indoor, care vor deveni toate prilejuri de manifestari de brand.

Asa ca invitam departamentele de marketing ale clientilor, agentiile care gandesc neconventional pentru brandurile de care se ocupa si organizatiile care vor sa-si transmita neconventional mesajele sa-si treaca in agenda cele 7 zile in care publicitatea se intampla altfel si sa inceapa pregatirile pentru activari spectaculoase in cadrul platformei de neconventional de la ADfel 2014.

Pentru ca nu e niciodata prea devreme pentru idei destepte, incepem sa primim de pe acum propunerile, la adresa marin@IQads.ro pentru brandurile comerciale (in atentia lui Marin Preda, Business Developer IQads) si la adresa monica@IQads.ro pentru organizatiile nonprofit (in atentia Monicai Dudau, Business Developer IQads).

Editia a noua va debuta cu Zilele Culturale, de luni pana miercuri la ADfel. Ca de fiecare data, organizatiile culturale, educationale, ecologice si sociale vor avea la dispozitie platforma ADfel pentru a-si prezenta neconventional mesajele si felul in care incearca sa faca lumea mai buna. Iar pe intreaga durata a evenimentului, expozitia ADfel Galleries va reuni cele mai premiate lucrari neconventionale din intrega lume. In joia ADfel 2014, consumatorii vor vedea cele mai frumoase sau enervante reclame parodiate in cadrul competitiei Grand Spoof. Tot pe parcursul intregii saptamani, participantii vor fi intampinati de activari neconventionale din partea brandurilor comerciale.

Organizatiile a caror activitate se incadreaza in zonele culturale, sociale, educationale sau ecologice si vor sa participe la ADfel trebuie sa ne prezinte o descriere a lor si a proiectelor desfasurate, precum si doua propuneri de activari neconventionale in cadrul evenimentului, urmand ca cele mai interesante dintre ele sa fie selectate si incluse in programul Zilelor Culturale.

In cadrul celor opt editii precedente au fost implementate mai mult de 400 de idei neconventionale. Cea mai recenta editie ADfel a avut loc intre 12 si 18 august 2013, aratandu-le participantilor cum brandurile pot sa transforme o seara obisnuita la terasa intr-una exceptionala, prin cele 50 de idei implementate. Brandurile participante la ADfel 2013 au fost: BestJobs, Ciuc Premium, Dero, Desperados, La Festa 3 in 1, Opel, Orange, Petrom, Tomi, TUC, Wizz Air. Agentiile care au creat si implementat activarile brandurilor au fost: Arsenoaiei & Matasel (pentru TUC, creatie), DDB Romania (pentru Wizz Air, creatie si implementare), G2 Romania (pentru Opel ADAM, creatie si implementare), Leo Burnett (pentru Petrom, creatie si implementare), Lowe & Partners (pentru La Festa 3 in 1, creatie si implementare), Mercury360 (pentru Dero, implementare), Pella Events (pentru TUC, implementare), Publicis (pentru Orange, creatie si implementare). IQads a contribuit la serviciile de creatie pentru Ciuc Premium si Desperados.

Iar organizatiile culturale si sociale care si-au prezentat neconventional mesajele la ADfel 2013 au fost: Asociatia Tinerilor Exploratori Polari din Romania, Ateliere fara Frontiere, Atelierul de Panza, Booktopia, Business Organization for Students, Carturesti, Compulsive Drawer, Creative Arts, Delivering Life, Free Miorita, Greenpeace, Harap Alb Continua, Improvizatie.ro, Incubator107, Pete de Cerneala, PRIME, Revista de Povestiri, Team Work, UNICEF, VIP si World Vision.

ADfel e un eveniment IQads, organizat cu sprijinul 24FUN si Radio Guerrilla.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Geometry

Geometry este agentia de End to End Creative Commerce, parte a WPP. Obiectivul nostru este acela de a crea experiente in retail care sa duca la cresterea businessului. Credem ca spatiul de retail are cel mai... vezi detalii »

Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related