[Festivaluri] Tereza Tranakas: Participarea este si pentru clienti, care obtin o recunoastere publica a faptului ca au aplicat strategiile corecte

[Festivaluri] Tereza Tranakas: Participarea este si pentru clienti, care obtin o recunoastere publica a faptului ca au aplicat strategiile corecte

Curiosi din fire cum ne stiti, am intrebat cateva agentii de ce participa la festivaluri, ce premii au obtinut in ultimul an si cum le ajuta acestea in business.

In lumina reflectoarelor astazi - Tereza Tranakas (Managing Partner, Oxygen PR), care ne spune ca participa la festivaluri si pentru clienti, dar mai ales pentru echipa care a lucrat la proiect, ca membrii acesteia sa aiba o recunoastere a muncii lor.

Festivaluri relevante pentru Oxygen PR

La nivel intern, luam in considerare, in aceeasi masura festivalurile industriei de PR, cum este PR Award, cat si competitiile care au elemente care se suprapun ariilor noastre de expertiza, precum social media si brand PR. In acest al doilea caz, ma refer la Webstock in principal, o competitie in care Oxygen a reusit, doi ani consecutiv, sa impresioneze juriile si sa "plece acasa" cu premii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oxygen

Oxygen este o agentie integrata de comunicare, cu sedii in Bucuresti si Cluj-Napoca. Cu peste 13 ani experienta pe piata, Oxygen a lucrat de-a lungul anilor cu branduri si companii locale si internationale, din... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related