Noaptea Devoratorilor de Publicitate a dat startul preselectiei de spoturi romanesti pentru noul sezon

Noaptea Devoratorilor de Publicitate a dat startul preselectiei de spoturi romanesti pentru noul sezon

DaKINO este in febra pregatirilor pentru  noua editie a Noptii Devoratorilor de Publicitate. Spoturilor romanesti sunt o parte importanta a programului din fiecare an, asa ca am dat startul perioadei de inscriere a spoturilor.

Selectia se adreseaza tuturor agentiilor de publicitate care au produs spoturi romanesti in perioada 2013 - 2015 pentru campanii tv si online. In urma selectiei facute de initiatorul evenimentului, Jean-Marie Boursicot, spoturile romanesti vor fi incluse in programul international care va rula in toate cele 40 de tari organizatoare ale evenimentului, incepand cu luna aprilie 2015 si va numara nu mai putin de 500 de spoturi din intreaga lume.

Jean-Marie Boursicot este cel mai longeviv si constant devorator de publicitate de pe toate continentele, pasiunea lui datand din 1981 si pana astazi. Conceptul evenimentelor sale a trecut de mult de sintagma de cea mai lunga pauza publicitara din lume desi evenimentul dureaza in total 7 ore, pentru ca reuseste in fiecare an sa dea o semnificatie in plus fiecarei reprezentatii ducand spectatorii in directia intelegerii  interactinii dintre publicitate si domeniile ei conexe: implicarea sociala, caritatea si altele.

In cadrul programului exista alternanta intre spoturi din categoria "mari clasici" si cele mai noi productii publicitare care sunt buni indici pentru tendintele publicitatii mondiale din fiecare an.

 Evenimentul este adus in Romania in fiecare an de catre Dan Chisu, producatorul general al evenimentului. Detalii despre inscrieri gasiti aici.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related