Interactions: solutiile standardizate pot reduce cu 70% timpul de implementare al unei campanii

Interactions: solutiile standardizate pot reduce cu 70% timpul de implementare al unei campanii

Agentia de digital si eCRM, Interactions, lanseaza solutiile standardizate de eCRM si dialog cu consumatorii, FastLandingPage, FastConsumerPromo si Consumer Data Management, care reduc cu pana la 70% timpul de implementare al unei campanii de comunicare in mediul digital.

Crearea de interactiuni si experiente de brand in mediul digital presupune atat creativitate, oportunitate de comunicare cat si o solutie tehnica fiabila.

“Au fost situatii, in trecut, in care s-au ratat bune oportunitati de comunicare, pentru ca fizic ar fi fost imposibil sa lansezi o campanie in 4-5 ore”,  a declarat Adrian Alexandrescu, Managing Director Interactions.

Utilizarea unor solutii tehnice standardizate reduce timpul de implementare cu aproape 70%, sporind astfel viteza de reactie a unui brand si crescand frecventa si calitatea comunicarii, deoarece eforturile se pot concentra in alte directii decat in zona tehnica”, a adaugat Adrian Alexandrescu.

Despre serviciile standardizate FastLandingPage, FastConsumerPromo si Consumer Data Management

FastLandingPage este o solutie pentru crearea de landing page-uri sau microsite-uri de prezentare, utilizate in campanii promotionale, lansari de produse, evenimente sau in colectarea de date. Avantajele pe care FastLandingPage le propune sunt timpul extrem de scurt de implementare dar si costul redus pentru servicii tehnice, ceea ce permite concentrarea bugetului in alte zone (ex. creatie mai spectaculoasa, mai multa media etc).

Solutia permite instalarea pe o adresa de tip xxx.client.ro si, foarte important, permite AB testing. In plus, solutia este optimizata pentru orice dispozitiv (desktop, tableta sau telefon mobil). Un exemplu de campanie implementata in faza beta este ofertaspeciala.seat.ro realizata alaturi de SEAT.

FastConsumerPromo premite crearea rapida de site-uri de promotie bazate pe coduri unice sau numere de bon (web si SMS). Solutia Interactions reduce timpul de implementare tehnica al acestui tip de site-uri cat si riscul de aparitie a erorilor de integrare sau programare. Utilizand FastConsumerPromo, timpul de implementare, care in mod obisnuit ajunge la +3 saptamani, este acum redus la 1-3 zile.
Functiile built-in ale FastConsumerPromo includ monitorizarea in timp real a intrarilor in promotie, editarea continutului cat si diferite drepturi de acces pentru administratori.
Ca si solutia prezentata anterior, FastConsumerPromo permite instalarea pe o adresa de tip xxx.client.ro, este optimizata pentru orice tip de display si  este bazata pe best practice-uri anterioare, asigurand un maxim de uzabilitate, cu zero erori. In plus, respecta normele de securitate, integrand toate mecanismele anti-frauda testate in 6 ani de experienta pe acest tip de proiecte. Un exemplu de implementare este visa.molromania.ro

Consumer Data Management este o solutie pentru administrarea bazelor de date de consumatori, iar utilizarea acesteia permite un tracking complet al tuturor interactiunilor (email, call-center, etc.) unui brand cu consumatorii sai. De asemenea, solutia permite setarea unor comunicari cu data fixa (ex. zi de nastere sau sarbatori legale).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related