DERO e al tau: cum cea mai mare comunitate creativa din Romania a schimbat hainele DERO

DERO e al tau: cum cea mai mare comunitate creativa din Romania a schimbat hainele DERO

E ceva sa stii ca atunci cand intri in cam orice magazin mare din tara o sa gasesti acolo un ambalaj mandru, la crearea caruia ai participat direct. Si aici vorbesc de tine: daca citesti asta, esti probabil unul din sutele de mii de romani care au vazut deja creatiile din competitia DERO e al tau de pe TheCreator sau poate chiar unul dintre cei care l-au votat pe cel castigator pe pagina de Facebook DERO. Poate esti chiar unul dintre creatorii care au inscris cele 159 de designuri de ambalaj sau unul din cei 10 finalisti.

Oricine ai fi, citeste aici cum a aparut editia limitata DERO Ozon+ in hainele pe care le poarta acum: de la idee, la noul ambalaj si la seria vestimentara unica semnata de Lana.

 

Ideea: DERO e al tau

In primavara lui 2014, ne-am intalnit cu DERO ca sa gasim solutii pentru a le demonstra romanilor ca detergentul lor le recunoaste bucuriile, aspiratiile si identitatea. IQads a venit cu sprijinul celei mai importante comunitati creative din Romania, iar DERO (al carui nume chiar asta inseamna: detergent - Romania) a venit cu mandria pentru radacinile sale si cu dorinta ca romanii sa gaseasca ceva cu adevarat al lor cand merg la magazin. 

Asa a aparut ideea competitiei de design DERO e al tau, prin care i-am invitat pe toti creativii sa dea culoare si forma valorilor pozitive ale Romaniei, pe ambalajul unui sortiment DERO, care urma sa fie lansat in editie limitata in toata tara. Am dat tema de creatie printr-un brief, un template cu designul ambalajului si directii vizuale de brand. 

 

Prima etapa: 159 de idei curate romanesti, pe TheCreator

Profesionisti, aspiranti si amatori deopotriva ati fost harnici si ati inscris peste 180 de lucrari, dintre care 159 au fost acceptate in prima faza a competitiei, desfasurata pe TheCreator. Lucrarile au fost votate de public (30%) si de un juriu profesionist (70%) pentru ca la final sa ajungem la shortlist-ul cu cei 10 finalisti care au fost votati in etapa nationala.

 

A doua etapa: 10 finalisti mandri, pe Facebook DERO

In aplicatia de pe pagina de Facebook DERO,  in aplicatia Tu alegi noul ambalaj DERO, publicul a votat a doua oara si a ales noul ambalaj DERO Ozon+.

Dintre cei 10 finalisti, castigatoare a fost aleasa lucrarea "Romanesc", semnata de Lana Dumitru. 

 

A treia etapa: un ambalaj nou si o colectie vestimentara exclusiva

Lucrarea creata de Lana a devenit nu doar noul ambalaj al DERO Ozon+, ci a fost declinata si intr-o linie vestimentara exclusiva. Faza curenta a campaniei nationale cuprinde o promotie, desfasurata intre 1 februarie - 12 aprilie 2015, cu premii constand in cele 5 articole vestimentare unicat semnate Lana, realizate in aceeasi linie cu motivele traditionale de pe ambalajul DERO. Codurile promotionale se inscriu in aplicatia dedicata campaniei.

"Ca sa spun asa, eram acolo cand am avut momentul de aha! impreuna cu DERO. E un moment pe care-l astept de 20 de competitii incoace: acela de a recunoaste potentialul creativ al comunitatii din jurul IQads si de a-l folosi la maxim, nu doar pentru propuneri spectaculoase, ci pentru creatii produse efectiv. Iar faptul ca acum lucrarea castigatoare a fost dusa mult dincolo de obiectivul stabilit initial (un nou ambalaj) nu face decat sa confirme asteptarile foarte ridicate cu care pornim de fiecare data. Si asta e doar inceputul.", declara Marin Preda, business developer IQads si SMARK.

Asta s-a intamplat pana acum. Revenim cu detalii despre campania nationala lansata azi.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Related