Mai aproape de designul noului ambalaj DERO: cele 10 lucrari care trec in etapa urmatoare

Mai aproape de designul noului ambalaj DERO: cele 10 lucrari care trec in etapa urmatoare

Astazi s-a incheiat prima etapa a competitiei de idei si design de packaging "DERO e al tau". Lucrarile inscrise au fost o defilare a tot ce e mai romanesc: motive populare, ii, reinterpretari ale tricolorului. In urma voturilor de pe platforma The Creator si a jurizarii din partea unei echipe de profesionisti au fost alese 10 lucrari finaliste care trec in urmatoarea etapa, cea de votare nationala. Finalistele au fost alese din 159 de lucrari publicate pe platforma The Creator, in total fiind inscrise 180 de lucrari. Rasplata pentru fiecare dintre cele 10 lucrari finaliste e de 1.000 de RON. Provocarea lansata de catre DERO si IQads le cerea pasionatilor de design, profesionisti sau nu, sa se inspire din lucrurile frumoase din jurul lor si sa creeze noul ambalaj al unuia dintre sortimentele DERO, care va ajunge pe rafturile din intreaga tara.

Iata care sunt lucrarile finaliste, alese in functie de un punctaj compus din nota acordata de profesionisti (60% din nota) si numarul de voturi de pe The Creator (40% din nota). Lucrarile sunt prezentate in ordinea descrescatoare a punctajului:

Etno si Romanesc - Stilul distinctiv al Lanei Dumitru ar putea fi de acum prezent si pe pungile de DERO. O doza de prospetime adusa motivelor traditionale romanesti:

- Basm popular - lucrarea inscrisa de Ionut Popescu ne spune, in tuse albastre fine, povestea Romaniei curate. Acolo obiceiurile traditionale se intalnesc cu Cerbul Carpatin si Coloana Infinitului:

- Prospetime tricolora - Cristina-Ruxandra Avram propune o interpretare moderna a tricolorului nostru si a motivelor florale de pe portul national:

- Motive - motivele iei romanesti devin elementul central al designului propus de Andreea Chele:

- Redescopera Romania - designul lui Ciprian Bucur imbraca ambalajul DERO in frumoase straie populare, reamintindu-ne de frumusetea detaliilor de pe ii:

- Straie Nationale - Turcanu Teodor a ales si el tot portul traditional ca punct de plecare pentru designul inscris, alegand sa imbrace ambalajul DERO intr-o vesta romaneasca, obiect vestimentar la fel de frumos ca ia, dar mai putin promovat:

- Motive romanesti - Cristina Ruxandra realizeaza un design minimalist care imbina doua elemente sinonime cu romanescul - tricolorul si motivele traditionale:

Romania noastra - Amuza Raluca Mariana ne propune sa imbracam DERO intr-o camasa de flacau, incinsa in mijloc cu un brau tricolor. 

Traditional - Domitian Tincaba aduce la un loc, in designul inscris, cateva dintre cele mai populare motive de pe portul romanesc:

Criteriile in functie de care juriul a decis care dintre lucrari se califica mai departe au fost: prospetimea ideii (25%), parfumul romanesc al creatiei (25%), curatenia executiei grafice si acuratetea respectarii conditiilor obligatorii de design (25%), impresia personala a fiecarui jurat in parte: 25%. 

Juriul care a votat lucrarile este format din: Gabriela Geana (Marketing Manager, Arctic), Gabriel Gavrilescu (Client Service Director, Kubis Interactive), Alexandru Paius (Senior Partner, Image PR), Ciprian Gogoasa (Creative Partner, Engines Servicii de Imagine), Iulia Floricica (Senior Brand Manager Laundry, Unilever South Central Europe).

Cea de-a doua etapa a competitiei, cea de votare nationala, a inceput astazi, aici. In cadrul acestei etape se va desemna lucrarea castigatoare, care va fi premiata cu 4.000 de RON si al carei design va fi adaptat pe o serie de ambalaje DERO de pe rafturile din intreaga Romanie. Inainte de a fi implementat ca directie vizuala a noului ambalaj, design-ul castigator va fi adaptat pentru a se afla in concordanta cu brand book-ul DERO.

Etapa de votare nationala se va desfasura pe pagina de Facebook DERO, unde cele 10 finaliste ale primei etape vor fi supuse votului oamenilor din intreaga tara. Lucrarea  castigatoare va fi aleasa in functie de numarul de like-uri primite de lucrare pe pagina DERO si de punctajul acordat de un juriu profesionist.  

Mai multe detalii despre competitie, regulament si inscrieri sunt disponibile pe site-ul competitiei.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune


Comentarii

Adrian Grigore
acum 9 ani
Sunt atat de la prima mana ca aproape visez la un ambalaj second-hand...


Branded


Related