Hippos si Funvertising isi prezinta scuzele intarziate pe #tricouldeadouazi

Hippos si Funvertising isi prezinta scuzele intarziate pe #tricouldeadouazi

Inscrierile in competitia Tricoul de a doua zi, organizata de B52 si IQads, s-au incheiat ieri, dar distractia in club continua. Pana maine, cand finalizam publicarea lucrarilor acceptate in competitie, va prezentam o runda de scuze de agentie, de pe ultima suta de metri. Nu uitati ca pana pe 2 martie puteti vota lucrarile inscrise in competitie. 

Hippos

Au facut chiar si o sedinta foto, ca sa ne arate ca dupa o noapte in club nimic nu mai e cum trebuie. Toate sunt pe dos sau cu capul in jos. 

Shot-urile i-au pus la pamant, iar gravitatia s-a luat la cearta cu ei. 

Funvertising

Cum era si normal, dupa putin alcool si ideile o iau razna. Sunt si ele mahmure si nici brainstorming-urile nu mai sunt cum erau odata.

Acestea fiind zise, hai la vot pana pe 2 martie, avem mai bine de 200 de lucrari in competitie.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related