Bogdan Tomoiaga (Graffiti PR): Agentia trebuie sa fie un problem solver, nu un simplu executant

Bogdan Tomoiaga (Graffiti PR): Agentia trebuie sa fie un problem solver, nu un simplu executant

I-am intrebat pe publicitarii romani care considera ca sunt caracteristicile clientilor dificili, cum recunosc momentele in care relatia scartaie si care sunt modalitatile prin care parteneriatul poate fi salvat. Ne-a raspuns printre altii si Bogdan Tomoiaga (Director Executiv, Graffiti PR), care pune pret in primul rand pe comunicare. Ba mai mult - crede ca, uneori, clientii care par dificili sunt, de fapt, mesageri constructivi ai progresului si autodepasirii:

Lipsa comunicarii. Cred ca e cea mai intalnita greseala. Si am vazut-o repetandu-se de mai multe ori de-a lungul anilor. O relatie care incepe astfel, cu una dintre parti incercand sa ascunda ceva fata de cealalta parte, poate duce la incetarea colaborarii. Nu instant: de cele mai multe ori, trecem prin faza de amenintari si suparari. Dar aceste lucruri se intampla de-a lungul unor campanii, de-a lungul unor ani - nu am vazut episoade a la Don Draper cu concedierea clientului sau a agentiei pentru ca nu crede in solutia propusa sau pentru ca nu a venit cu o idee de festival.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related