[Dac-ai fi PR la Protein World] Raluca Mihalachioiu (The Public Advisors): Consider ca Protein World a avut abordarea corecta, dovedind coerenta in comunicare, mesaj unitar si verticalitate in exprimarea opiniilor

[Dac-ai fi PR la Protein World] Raluca Mihalachioiu (The Public Advisors): Consider ca Protein World a avut abordarea corecta, dovedind coerenta in comunicare, mesaj unitar si verticalitate in exprimarea opiniilor

Campania Protein World a reusit sa imparta lumea catorva grupuri de consumatori in pre si post apocalipsa imaginii de sine. Cosmar al oricarui departmanet de PR pentru unii, verticalitate si zvac pentru altii, subiectul este intors pe toate partile mai ceva ca o jucarie nou-nouta.

Sa va spunem, pe scurt, despre ce e vorba: producatorul de suplimente nutritive a fluturat zilele trecut prin metroul londonez o silueta longilina, insotind-o de intrebarea "Are you beach body ready?". Nu le-a trebuit foarte mult celor care cred intr-o imagine sanatoasa de sine sa sara ca arsi de vatraiul standardelor nerealiste. Colac peste pupaza, au fost pusi pe jar si mai mult de reactiile neortodoxe (ar spune unii) ale brandului in social media. Mai multe despre subiect am scris aici.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related