Noul numar The Institute, revista industriilor creative

Noul numar The Institute, revista industriilor creative

The Institute lanseaza cel de-al 16-lea numar al revistei ca un preambul al Romanian Design Week 2015. In pregatirea noii editii, a fost tinut jurnalul calatoriilor The Institute si Romanian Design Week la alte design week-uri europene si al conversatiilor cu organizatorii acestor evenimente. De asemenea, in acest dosar se regaseste o colectie de idei, oameni si evenimente care sunt o sursa de inspiratie zi de zi in planificarea si dezvoltarea Romanian Design Week, o mostra de "moodboard" din birourile The Institute. 

In paginile revistei este prezentata si colectia de obiecte selectate pentru expozitia de design "Play&Rewind" ce a fost organizata in colaborare cu ICR Stockholm, cu ocazia Stockholm Design Week 2015, cu misiunea asumata de RDW de a promova designerii romani si dincolo de granite, plus multe alte recomandari de locuri frumoase, cuprinse in universul design-ului.

Revista The Institute are 4 aparitii pe an si este distribuita direct catre 1.000 de stakeholderi ai industriei de marketing & comunicare, dar si din industrii colaterale. Este, de asemenea, disponibila pe site, in reteaua Carturesti, in spatiile Inmedio din galeriile comerciale, mall-urile si business park-urile din Bucuresti, Cluj si Timisoara si in cafeneaua scandinava Frudisiac din zona Floreasca din Bucuresti, la pretul de 28 de lei.

The Institute, titlu premium dedicat promovarii industriilor creative din Romania, se adreseaza unei audiente interesate de informatii din mai multe domenii. In fiecare numar se gasesc materiale de opinie despre arhitectura, arte vizuale, publicitate, cercetare, design, muzica, performance, jurnalism, software sau mestesuguri, interviuri cu oameni de marketing cheie, povesti de succes, studii de caz, analize ale unor fenomene, evenimente, festivaluri. Toate acestea sunt grupate in trei mari sectiuni: Coffee time, Lunch time, Tea time. 

Revista este o continuare fireasca a activitatii fundatiei, care, prin tot ceea ce face, contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antrepenoriatului creativ in tara, creste si diversifica audienta atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agentiilor si manufacturilor, promoveaza antreprenorii si profesionistii creativi pe plan national si international. Printre evenimentele initiate si organizate de The Institute se numara Romanian Design Week, Diploma, Internetics sau Noaptea Agentiilor.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related