[INSIDER | Business-ul Jola Engineering] Ciprian Neagoe: Proiectele speciale legate de publicitate reprezinta in jur de 10% din veniturile noastre

[INSIDER | Business-ul Jola Engineering] Ciprian Neagoe: Proiectele speciale legate de publicitate reprezinta in jur de 10% din veniturile noastre

Cum se vad campaniile publicitare din perspectiva oamenilor de productie? Care sunt learning-urile acumulate pe parcursul timpului si experientei de a lucra cu agentiile sau cu clientii finali? Cum considera ei ca s-ar putea imbunatati aceste raporturi? Ne-am propus sa aflam raspunsurile de la managerii si ownerii companiilor de productie de la noi.

Ciprian Neagoe (Director, Jola Engineering):

Business-ul Jola
In primul rand, bussines-ul nostru nu se axeaza pe realizarea de proiecte speciale legate de publicitate. Adevarat, este cea mai distractiva si mai stresanta parte in acelasi timp, dar ca parte din portofoliul nostru reprezinta in jur de 10% din venituri.

Avand in vedere ca firma noastra este in acest domeniu de 2 ani, nu as putea sa fac o estimare relevanta a pietei de publicitate neconventionala si, de asemenea, nu pot sa estimez cota noastra de piata.

Linia noastra principala de business este realizarea de automatizari conform cerintelor clientului.

Cele mai profitabile servicii din portofoliul nostru sunt realizarea de:

Automatizari pentru uz residential (case inteligente);
Automatizari pentru uz industrial (management si control de echipamente);
Automatizari pentru productia de publicitate.

Cel mai spectaculos serviciu pe care il putem oferi creativilor este sa le realizam visurile si viziunea pentru proiecte 'nebune'. Nu vindem produse si servicii, incercam sa colaboram cu creativii pentru a realiza lucruri "Oau".

Colaborari cu agentii
Pana la aceasta ora am colaborat doar cu Friends/TBWA; impreuna, am realizat mai multe proiecte speciale in ultimii 2 ani. Din agentii, am lucrat in mare parte cu oameni de creatie, iar cam la toate proiectele am avut de-a face cu cerinte foarte specifice.

Cea mai mare problema a agentiilor este ca nu decid ei. Acceptarea bugetelor pentru proiecte dureaza foarte mult si de obicei vine foarte tarziu, lasandu-ne foarte putin timp pentru implementare.

Promovare
Avand in vedere ca nu a fost principalul nostru obiect de activitate, nu ne-am promovat in aceasta directie. Totusi avem in plan o dezvoltare pe piata de publicitate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Related