Din cele 4 zari ale Europei s-a strans o agentie. De vorba cu Andrei Pascale, despre infiintarea IdeaStoria

Din cele 4 zari ale Europei s-a strans o agentie. De vorba cu Andrei Pascale, despre infiintarea IdeaStoria

Ca sediul e coconul unei "echipe creative si eficiente care stie sa lucreze realmente impreuna" am mai auzit. Unii spun, totusi, ca aceasta pastaie a boabelor de fasole publicitare poate fi si virtuala. Cu alte cuvinte, cand cei mai zburdalnici publicitari se aseamana, se aduna intr-o agentie, indiferent de coordonatele geografice.

Unul dintre cei care nu doar ca se bazeaza pe asta in fiecare zi, ci care a pus si bazele unei agentii pe sistemul retea-de-freelanceri din toata Europa e Andrei Pascale - la baza, graphic designer. Agentia pe care a infiintat-o anul trecut se numeste IdeaStoria, are o echipa permanenta de 5 membri aflati in relatii la distanta + colaboratori punctuali.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related