MediaCafé devine ChargeAds, anuntand consolidarea operatiunilor intr-unul dintre cei mai importanti furnizori de Programmatic Trading din Europa

MediaCafé devine ChargeAds, anuntand consolidarea operatiunilor intr-unul dintre cei mai importanti furnizori de Programmatic Trading din Europa

MediaCafe anunta consolidarea operatiunilor locale sub brandul ChargeAds, asimiland parteneriatul Yahoo! din Romania si divizia de Programmatic intr-unul dintre cei mai importanti furnizori de tehnologie pentru tranzactionare de media automatizata din Europa.

Rebranding-ul sub umbrela ChargeAds, furnizor global de tehnologie pentru publicitatea digitala automatizata, vine ca o consecinta fireasca a migrarii tranzactiilor de media digitale inspre programatic, si finalizeaza un proces de consolidare inceput in urma cu 2 ani.

Mihai Fanache, fondator al MediaCafe, vede aceasta consolidare si rebranding ca o reafirmare a angajamentului fata de partenerii de business locali si de misiunea companiei de a oferi cele mai eficiente si scalabile solutii pentru nevoile strategice si de media buying digital.

ChargeAds a demonstrat pe plan international leadership in industria tranzactionarii automatizate, prin solutiile tehnologice si accesul global la inventar display, video, mobile si nativ, asigurat de parteneri ca Rubicon Project, Pubmatic, Appnexus, Google sau Yahoo - aducand scalabilitatea si nivelul de automatizare cerute de noul context al pietei.

ChargeAds preia de la MediaCafe o experienta de 8 ani de parteneriate inovatoare si consecvente in livrarea pe piata locala de solutii digitale integrate si inventar premium, posibile prin parteneriatele exclusive cu publisheri internationali ca Yahoo! si Shazam, si care au permis MediaCafe sa atraga anual cele mai importante volume din totalul pietei locale de media digitala.

ChargeAds va beneficia de experienta celor peste 20 de specialisti MediaCafe si de relatiile existente din piata, completand oferta catre parteneri.

“Romania se aliniaza astazi tendintelor globale prin adoptarea platformelor de Programmatic Trading ca si solutii eficiente, transparente si scalabile de cumparare si vanzare de media digitala. Este o consolidare naturala, care va facilita accesul rapid si sustenabil al partenerilor nostri catre cele mai puternice solutii de trading din lume.” a declarat Mihai Fanache, CEO-ul companiei rezultate din consolidarea celor doua entitati.

ChargeAds este o companie de tehnologie cu birouri in New York, Cape Town, Bucuresti si Dubai, care furnizeaza solutii inteligente si eficiente pentru publisheri, agentii si clienti de publicitate din intreaga lume.

Platforma dezvoltata de ChargeAds ofera un model inovator de tranzactionare si integrare strategica a publicitatii online, care accelereaza si largeste raportul dintre cerere si oferta, atat in cadrul retelelor de afisare traditionale cat si in cele native, mobile sau video, generand castiguri suplimentare pentru toti participantii in proces. Prin parteneriate exclusive in piete cheie, cu furnizori ca Yahoo!, Shazam si publisheri locali, ChargeAds completeaza oferta de programmatic cu acces la inventar si date hiper-relevante, adaptate nevoilor advertiserilor locali.

Dupa un prim eveniment de succes desfasurat in Cape Town in Octombrie 2014, Chargeads organizeaza doua conferinte de anvergura pentru industria marketingului automatizat din Europa si Asia-Pacific, sub denumirea de “Programmatic Summit” in Barcelona si respectiv Singapore, in trimestrul patru al acestui an.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related