Film si publicitate. Les liaisons dangereuses

Film si publicitate. Les liaisons dangereuses
Sursa foto: www.dn.se

«Concept comercial. In ziua de azi nu mai e loc pentru altceva decat pentru conceptul comercial al unui film. Asta e cea mai mare schimbare care s-a petrecut in ultimii 20 de ani. Dam filmelor o importanta comerciala considerabila».

Asa grait-a regizorul Jacques Audiard, Palme d'Or la Cannes anul acesta, vorbind despre campania de promovare a filmului "De Rouille et d'Os" in revista Interview. Suparat pe oamenii de PR si pe distributorii care il tarasc peste tot ca sa isi promoveze filmul, Jacques se plange.

In loc sa mearga din hotel in hotel si sa dea sute de interviuri, ar sta frumos la el acasa, sa lucreze la urmatorul film. Oare se alinta Audiard ca cioara in lat, sau trage un semnal de alarma? Cat de tributar este astazi un film de autor de campaniile de promovare? Cat din succesul unui film i se datoreaza campaniei de comunicare si cat artei propriu-zise? Mai poate exista astazi arta fara comunicare?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related