O zi in care toate, toate, toate brandurile din lume au iubit curcubeele

O zi in care toate, toate, toate brandurile din lume au iubit curcubeele

Dupa cum spunea cineva pe Twitter: "Ce frumos din partea brandurilor ca au tinut sa astepte pana acum sa isi exprime solidaritatea cu comunitatea LGBT".

Dupa hotararea Curtii Supreme de Justitie din Statele Unite, care anunta legalitatea casatoriilor intre persoane de acelasi sex, internetul a explodat. Si a fost acoperit cu milioane de curcubee. Iar brandurile au fost acolo. Sa se bucure, sa fie mandre, sa isi schimbe culoarea.

Chiar si companii care, in mod obisnuit, se tin departe de controverse si de acest tip de subiecte in conversatia online, au lasat retinerile deoparte - pentru ca, nu-i asa - dragostea invinge.

Hashtag-ul #LoveWins a devenit canalul neoficial al tuturor acestor manifestari. Nu are rost sa enumeram nume, pentru ca am ajunge cu lista la capatul internetului: de la branduri de masini la cele de avioane, de la inghetata la media, carduri de credit, banci, haine, beri, votca, cafea, in fine, ati prins ideea. Dragostea a invins pana in cele mai ascunse si traditionale cotloane ale publicitatii.

Cele mai multe au sarbatorit printr-un curcubeu si o urare online. Altele au depus un pic mai mult efort si au incercat sa combine dragostea cu propria lor menire: asa au aparut curcubee din fructe, din lichide, din scaune si scari, din burgeri si hotdogi, din bomboane, cereale si sosete curate, in logo-uri, in slogane, in fonturi.


YouTube
a facut un video:


Google ne-a explicat ce inseamna steagul curcubeului:


Pana si sistemele de operare.
Androidul l-a fluturat mandru:


Pana si bursa a sarbatorit, luminandu-se multicolorat:


Si, bineinteles, Coca-Cola, acest veteran al dragostei si al armoniei, s-a folosit de ocazie pentru inca o confirmare:


Ba chiar si serialele au intrat in joc. Game of Thrones si recentul Sense8, al fratilor Wachowski, sunt cele mai frumoase exemple.


Iar Facebook? Facebook-ul s-a bucurat de inca un experiment. Sau cel putin asta se intreaba specialistii. Cu aplicatia sa, oricine isi putea transforma poza de profil intr-un curcubeu.

Ceea ce a si facut cam toata populatia planetei. Sau, ma rog, cele 3 milioane de useri, dupa cum spune The Atlantic, dintre care un milion si-a schimbat poza in prima ora de la anuntul Curtii.


Un cercetator de la MIT si alti oameni de stiinta au inceput apoi sa glumeasca: "daca nu cumva aplicatia Facebook este inca un experiment dintre acelea cu care compania se joaca de ceva vreme?".

Intrebarea a fost preluata si de outlet-urile serioase de media. Raspunsul este dat, poate, chiar de prietenii nostri virtuali si de fiecare like sau comment cu care a fost insotita ziua de vineri.

Mai jos, inca niste mesaje de la branduri:

Ben &Jerry's:

 

Buzzfeed:

 

American Airlines:

 

Absolut:

 

Uber:

 

Tide:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related