Finala Cupei Agentiilor la Gatit by Lidl s-a jucat in lava cake-uri

Finala Cupei Agentiilor la Gatit by Lidl s-a jucat in lava cake-uri

Au erupt vulcani cu ciocolata in cea de-a treia si ultima zi a Cupei Agentiilor la Gatit by Lidl de la Chef Parade. In traducere libera, trei serii de cate patru lava cake-uri ne asteptau in dimineata zilei de vineri, cand era programata Finala. Urmau sa fie pregatite de doisprezece echipe finaliste, care au reusit sa coopereze pentru a-si imblanzi si modela toate ingredientele dupa bunul plac in prima si-n a doua zi a competitiei.

Se anuntau niste ore pline de provocari si pentru degustatori; juratii pareau intariti psihologic pentru supradoza indulcita ce avea sa urmeze, fiziologic nu prea aveau ce sa faca.

Dar ultima proba a Cupei a fost gandita intocmai pentru a testa  abilitatile tehnice ale echipelor si capacitatea de a-si scoate dish-ul din "multime" prin atentia la detaliu si, soc!, prin creativitate. Punctul de sprijin venea in forma unui ingredient la alegere cu care-si puteau evidentia desertul.

S-a dat startul. Primele echipe participante au fost Curcubeu Pe Ceru' Gurii - Business Results by Smart Ideas, SKUBISnacks - Kubis Interactive, The Foodwisers - Foodwise si The Kooks - Advice.

 Fetele de la Curcubeu Pe Ceru' Gurii au ales sa pregateasca un lava cake cu portocale, iar plating-ul l-au facut geometric diferit. Observati, fiecare dintre vulcani are propria oaza de cacao si portocale:

 

Cei trei de la sKUBISnacks stiau ca vor ajunge in finala dupa reactiile juriului din prima zi. Au venit pregatiti, fara emotii, au dominat masa de lucru, lava cake-ul a iesit exact cum trebuie si nicio nuanta mai prejos, ba i-au pus si niste "cioburi" de caramel pe langa, ca sa aiba companie.

The Foodwisers s-au grabit la juriu si lava cake-ul lor a fost lipsit de portret 360, dar stim ca au impodobit lava cake-ul lor cu portocale, iar asocierea n-a dezamagit niciun membru din juriul.

 

De doua ori s-au avantat The Kooks pe frontul Chef Parade ca sa cladeasca lava cake-uri pe placul lor. Si al juriului, subinteles. Daca la prima incercare nu le-a mers chiar struna, la a doua si-au revenit: au creat singurul desert rece din competitie, un lava cake cu mascarpone.

 

A doua serie de finalisti a intrat pe la orele pranzului in laboratorul culinar Chef Parade. Acestia au fost Lunchbox - Outbox, GOLinFARFURIE - Golin, Bookster Bake'n'Roll - Bookster si ICEEcookies - ThinkDigital.

Rodia a fost ingredientul ales de Lunchbox pentru a-si consolida lava cake-ul, iar aroma dulce-acrisoara ti se imprastia in gura cu fiecare imbucatura. Nici cu versuri nu putem reda simtirile ce le provoca.

 

Desertul celor de la GOLinFARFURIE a avut un adapost spectaculos in forma unui acoperis de caramel. Dar sa nu credeti ca prajiturile au fost cumva salvate de la ingerare, nici pe departe. 'King Kong-ul furculita' si 'Godzilla lingurita' au devorat totul fara mila.

 

Bookster Bake'n'Roll au facut un plan si l-au urmat intocmai; dar au stiut sa se adapteze pe parcurs la schimbari neprevazute. Vedeti cum a aratat prajitura lor in 360, infatisata mai jos cu doar cateva minute inainte de a-si da obstescul sfarsit, pe farfuriile de jurati si/sau pofticiosi independenti.

 

Lava cookie-ul de la ICEEcookies n-a ajuns nici el pozat in 360, dar i-a indulcit pe jurati, asa am auzit. Nu fara sprijin din partea oamenilor de la ThinkDigital - spuneau ca n-ar fi cei mai buni bucatari, dar ca in schimb si-au pus sufletul pe tava, inglobat in numitul lava cake.

 

A poftiti la statiile de gatit seria trei de bucatari, formata din Cu De Toate - Geometry Global, The PRIME Taste - PRIME, Veveritele CONNECTate - Connect Promo si Activ Chefs de la ACTIV AD Communication. Ambuteiajul din zona cuptoarelor era vizibil, insa nu s-au semnalat incidente. Foarte curand, au inceput sa se inalte si lava cake-urile acestei serii de prin gramezi de ingrediente si instrumente.

Pe Cu De Toate i-am vazut relaxati, cantand balade, plutind parca peste agitatia de a construi un desert perfect si curgator de lava ciocolatie. Asta s-a cam terminat dupa ce s-au facut bezelele si intrau in schema tot restul elementelor. Tot dadea tarcoale haosul si, intr-un final, s-a afisat neinvitat la usa - cica sa intre la petrecere. In sfarsit, dupa 360-ul asta in varianta dubla de mai jos, e clar ca i-au venit de hac.

 

The PRIME Taste au ramas  fideli apucaturilor neconventionale si ii apreciem pentru asta . Dupa ce-au facut la prima proba briose dulci cu bacon, acum ne-au pus pe masa un lava cake cu apa de viorele. N-a fost rau deloc. "Aplicat" in doza perfecta, ingredientul te lasa cu un after taste delicat. In cazul dozarii imperfecte, mai bine nu aflam niciodata ce si cum s-ar declansa.

 

Veveritele CONNECTate au ramas fidele ciocolatei din lava cake, dar i-au adaugat spre final un mot. Cireasa neagra de pe lava cake a fost piesa de finisaj cu care echipa a incheiat probele Cupei Agentiilor la Gatit by Lidl.

 

Avem mai jos si farfuria in 360 a celor de la Activ Chefs, care face mai mult decat cele trei fraze pe care le-am putea povesti despre lava cake-ul lor.

 

Atmosfera incinsa la premiere

Dupa o deliberare dificila, juriul s-a pus de acord in unanimitate. Aveam castigatorii. Numai daca erai acolo, puteai simti focul din aer si din suflete de pe tot parcursul premierei Cupei Agentiilor la Gatit by Lidl. Am avut un calup de premii speciale si cateva premii principale. Aici, vom aminti podiumul editiei 2015.

Geometry Global a castigat titlul Agentia Anului la Gatit; echipa Cu De Toate a dantuit si a gatit la acelasi nivel ridicat de pricepere.

 

Pe locul doi s-a clasat Advice; reamintim, The Kooks au oferit juriului singurul dulce racoros din acea zi torida si favoarea n-a fost uitata.

 

Membrii Bookster Bake'n'Roll a plecat acasa cu locul al treilea, dupa ce au bifat toate probele intr-un interval de timp de cam 12 ore.

 

Iar echipa GOLinFARFURIE a iesit pe locul patru, n-am reusit sa-i prindem in poze. Lucru de inteles pentru ca, din ce stim, se foarte grabeau la concert. Apropo, cum vi s-a parut c-a fost la Robbie Williams - misto sau absolut infect? Hai sa mai dezbatem, ca nu vrem sa plecam acasa, iar povestea Cupei lui 2015 tocmai am incheiat-o.

 

Acest articol face parte din seria Cupa Agentiilor la Gatit 2015: live.

Echipa IQads care a participat la infaptuirea acestui super eveniment: Marin Preda (Business Developer), Sandra Cristu (Project Manager & Editor), Mihaela Craciunescu (Project Manager), Andrei Barbu (Project Manager), Andrei Buhlea (Jr. Project Manager), Miruna Spataru (Sr. Editor).

 

Despre Cupa Agentiilor la Gatit

Creativii ingredientelor, ai prezentarilor culinare si suporterii lor isi gasesc locul, pentru al treilea an consecutiv, la Cupa Agentiilor la Gatit. Aducem creativii in bucatarie din 2013 si starnim industria sa se infrunte in preparate. In 2015, Cupa Agentiilor by Lidl e gazduita de Chef Parade Cooking School, beneficiaza de tehnologie de la Electrolux, iar preparatele vor fi gatite sanatos cu Zepter. Participantii se vor juca cu Jacobs si vor degusta alta mancare de peste de la Ocean Fish, in timp ce legumele vor fi rasfatate de Bonduelle. Promotionalele creative sunt asigurate de Samdam.

Cupa Agentiilor la Gatit este un eveniment IQads, cu solutii de la AdProduction, tiparituri creative de la Grafica si Tipar, spectacol tehnic de la Five’s si ajutoare de incredere de la Brigada de Voluntari, powered by KISS FM. Partenerii media sunt: Bucataras.ro, Gustos.ro, eCuisine.ro, Culinar.ro, Click! Pofta buna!, La Cucina, Mixtopia si Elevate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FINEWISE

FINEWISE este divizia de expertiza in F&B, ospitalitate, sanatate si wellbeing a grupului de comunicare HELLO. Avand la baza viziunea ca o viata buna este o viata constienta, sanatoasa si bogata, ce incepe cu... vezi detalii »

VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Outbox

Agentie independenta de digital marketing cu un portofoliu complet de solutii de comunicare online, de la strategie si creatie web pana la dezvoltare si promovare in mediul online. Cu o activitate concentrata in... vezi detalii »

Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Grafica si Tipar

Grafică şi Tipar este poziţionată ca o agenţie de producţie creativă, cu expertiză în conceperea şi producerea de materiale pentru campanii de marketing şi comunicare. Activitatea noastră se desfăşoară... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

ACTIV AD

Who we are We are a creative and independent advertising agency that started 21 years ago with one thought in mind: that of succeeding in advertising. Some might have found it little, but this thought of ours to... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related