FINEWISE este divizia de expertiza in F&B, ospitalitate, sanatate si wellbeing a grupului de comunicare HELLO.
Avand la baza viziunea ca o viata buna este o viata constienta, sanatoasa si bogata, ce incepe cu explorarea eului autentic si continua prin cultivarea gusturilor si experientelor, FINEWISE vine in sprijinul acelor branduri care contribuie la o viata mai buna, mai frumoasa, mai lunga pentru clientii lor.
Suntem aici sa construim impreuna branduri care inspira oamenii sa traiasca mai bine, cu scop si cu bucurie. De la alimente si bauturi, la ospitalitate si timp liber, de la sanatate, frumusete si stare de bine, la cultura si prestigiu. Suntem aici sa cream nu doar experiente faine, ci reputatie pe termen lung.
Aducem in acest brand echipe multi-disciplinare, specializate pe categorii. 20 de expertiza inalta, insight-uri de industrie, creative thinking si experiente signature.
Industrii & servicii:
Food & Beverages I Hospitality & Leisure I Beauty & Wellbeing I Culture & Prestige
- Strategic creativity
- Multi channel, integrative approach: ATL, PR & Digital, Experiences, Trade Marketing
- Business trading & partnership curatories
In 2023, Hello Group a lansat si Heyo Club, platforma de engagement si influence marketing, produs ce are la baza expertiza extinsa de creator de experiente a agentiei, cu o componenta puternica de trade marketing, si capitalizeaza pe achizitia de know-how digital si influencer marketing. Rezultatul este o platforma completa, utila pentru orice afacere din Romania, de la corporatii pana la afaceri locale si antreprenoriat.

























![[Culinareala de agentie] Cinci planete s-au aliniat si a renascut echipa Foodwisers, pregatita de Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl](https://media.iqads.ro/2016/11/thefoodwisers-cover-410.jpg)



![[IQ-ul creativ din publicitate] Cristina Diaconescu - Pirlitu: Cred ca precautia este cuvantul care inca ilustreaza marcomm-ul romanesc. Si nu este neaparat un lucru rau](https://media.iqads.ro/2016/04/cristina-diaconescu-cover-410.jpg)

![[Brandul si eul] Cristina Diaconescu-Pirlitu: Brandul personal nu inseamna vedetism, nu inseamna brand de produs. Brandul personal nu este auto-promovare](https://media.iqads.ro/2016/02/cristina-diaconescu-pirlitu-cover-410.jpg)

![[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Marilena Istratescu (Foodwise): Barbatii vor un produs onest, curat, cinstit, un brand care sa ii reprezinte](https://media.iqads.ro/2015/11/12273548-1184840844877181-6557649810958550896-o-1-cover-410.jpg)

![[CV de agentie] Marilena Istratescu, despre Hello Group, o agentie in care nu se pune problema unei comunicari formale](https://media.iqads.ro/2015/10/marilena-istratescu-cover-410.jpg)

![[Client Service 2.0] Raluca Anghel (Foodwise / Hello Communication): Creativii sunt si ei business-oriented si stiu foarte bine ca o idee trebuie sa vanda](https://media.iqads.ro/2015/08/raluca-anghel-2-cover-410.jpg)


![[Drumul spre Gatit: echipele] Un intelept a spus odata: Sa fie Foodwisers, si foodwiseri au fost](https://media.iqads.ro/2015/07/the-foodwisers-cover-410.jpg)











