Republika gestioneaza contul Lagardère Travel Retail

Republika gestioneaza contul Lagardère Travel Retail

Republika preia contul Lagardere Travel Retail, care administreaza magazinele news & convenience Inmedio si Relay si brandurile food service 1 Minute, Le Cafe Inmedio, So! Coffee, Voyage Cafe si Furore!.

Serviciile oferite in cadrul parteneriatului includ strategie si consultanta in comunicare, creatie si dezvoltare de campanii online & offline, implementare in-store, dar si comunicare digitala si social media.

 

Inceputul unei prietenii frumoase: “Amintiri din Copilarie”

Cel mai nou proiect lansat de Republika impreuna cu Lagardere Travel Retail este campania “Amintiri din copilarie”, desfasurata in locatiile 1 Minute din Bucuresti, in perioada 27 iulie – 27 august 2015. Menita sa readuca bucuriile de altadata in viata angajatilor din centrele de business, campania ii provoaca la joaca si ii surprinde cu amintiri dulci in fiecare zi.

Campania de comunicare include o componenta promotionala importanta, meniul “Amintiri din copilarie” pentru doua persoane la pret special - cel mai gustos prilej de a depana amintiri din vacantele de vara. In plus, meniul campaniei vine de fiecare data si cu un cadou dulce garantat, iar la 3 meniuri cumparate clientii fideli pot castiga, in cadrul unei tombole, jocuri Monopoly si Jenga oferite de partenerul Hasbro Romania.

Cine le va povesti clientilor despre marile premii? Chiar mascota Monopoly – celebrul mogul cu mustata si joben, care ii viziteaza luna aceasta in persoana... si costum.

Si pentru ca 1 Minute si-a propus sa readuca joaca in programul zilnic al clientilor, pe durata pauzei de masa ei se pot distra cu jocurile de la “Coltul copilariei”: Hungry Hungry Hippos, Jenga, Monopoly 80 si Monopoly Empire – oferite de asemenea de partenerul campaniei, Hasbro Romania.

Campania „Amintiri din copilarie” este integrata de agentia Republika pe principalele canale de comunicare ale brandului 1 Minute: in-store, digital si PR. Activarile tematice se extind si pe Facebook, unde utilizatorii sunt provocati la joaca si schimb de amintiri frumoase.

"Tematica acestei campanii a pornit de la dorinta de a oferi clientilor nostri posibilitatea de a calatori in timp, intr-o perioada in care lucrurile erau mai simple, mai gustoase, mai lipsite de griji si responsabilitati - perioada copilariei. Daca atunci cand suntem copii nu ne dorim decat sa crestem mari, cand ajungem la maturitate ne confruntam cu nostalgia acelor zile, astfel incat ne-am propus sa recream acel univers pentru ei. Prin aceasta campanie vrem sa oferim clientilor nostri o bine-meritata pauza de la task-uri, de la deadline-uri, si in schimb sa ii invitam la joaca." a declarat Petruta Ionita (Head of Marketing&Store Planning).

 

"Colaborarea cu Lagardere Travel Retail ne permite sa ne exercitam creativitatea in cadrul unei strategii de comunicare multichannel intr-un domeniu foarte dinamic dar in acelasi timp si ofertant ca oportunitati de comunicare. Campania "Amintiri din copilarie" este un prim exemplu in acest sens si face parte dintr-o planificare strategica mai ampla dezvoltata alaturi de noul nostru partener", a declarat Justin Kadima (Managing Partner Republika).

Republika gestioneaza comunicarea brandurilor Lagardere Travel Retail in Romania si semneaza campaniile creative pe care compania le implementeaza in mediile online si offline.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related