Ce ar spune un sandvis nihilist: Mananca si mori

Ce ar spune un sandvis nihilist: Mananca si mori

Inca nu s-a stabilit cauza, dar pe Twitter oamenii au parca mai multa imaginatie. O fi de la faptul ca creativitatea are nevoie de limite sau de la usurinta cu care intri mult mai usor in vorba cu strainii, ideea e ca acolo un vulcan cu nume imposibil de pronuntat isi face usor loc in conversatie. Si apar creaturi magnifice ca KimKierkegaardashian.

Alaturi de Dumnezeu, fenomene ale naturii, scriitori morti si metamorfoze filosofice ale starurilor, brandurile capata si ele intruchipari neasteptate.

Cum ar fi un Arby’s nihilist, care are 100.000 de adepti. Contul distorsionat al acestui brand a fost creat de Brendan Kelly, solist si basist al formatiei punk The Lawrence Arms, autorul blogului Bad Sandwich Chronicles si copywriter trecut prin mai multe agentii din Chicago.

El povesteste pentru Adweek cum completeaza filosofia un sandvis bun sau viceversa. Si care este problema cu companiile pe Twitter.

“Twitter este un mediu extraordinar, dar neinteles […]. Si apoi vin corporatiile acestea stupide care pur si simplu nu inteleg. Iar brandurile fast-food perpetueaza niste idei groaznice”.

Asa ca s-a pus in sufletul unui social media manager al unei astfel de companii care a clacat. Si asa a aparut Arby’s nihilistul.

“La inceput aveam vreo 250 de followeri. Pana intr-o zi cand am dat un tweet, m-am dus sa mananc si cand m-am intors ma urmareau 13.000 de oameni”.

Cei de la Arby's nu l-au contactat inca si e un pic dezamagit. Mai ales ca, la un moment dat, contul lui avea un engagement mai bun pe Twitter decat cel oficial.

Acompaniem finalul cu cateva tweet-uri depresive, asa cum numai un sandvis poate inspira:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related