Content is king, Design is God. HIPPOS are planuri mari pentru 2016

Content is king, Design is God. HIPPOS are planuri mari pentru 2016

La peste 10 ani de la infiintare, HIPPOS vine cu un nou model de comunicare, ce pune in prim-plan sinergia dintre Design, Advertising si Digital. In momentul de fata, HIPPOS este agentia care ofera servicii de comunicare complete, sustinute de o solida expertiza in design in toate punctele de contact cu piata - designul se afla la baza ADN-ului agentiei, fiind asumat ca element unificator al tuturor actiunilor echipei.

Intr-un context in care comunicarea trebuie modelata astfel incat sa aiba impact maxim, iar consumatorul, odata cu dizolvarea granitelor online, are acces la un clutter imens de branduri, designul este un benchmark critic pentru a detasa un brand din multime si a-l ”urca” in consideratia consumatorului.

De aici, valorile, esenta, personalitatea si felul in care ele sunt comunicate transforma acest brand intr-unul de impact, sau dimpotriva.

 

Un split strategic in agentie

“Romania incepe sa se alinieze din ce in ce mai mult la aceste trenduri. Nu mai e suficient sa pozitionezi si sa ”desenezi” corect un brand. Este esential sa poti duce aceste trasaturi cu charisma si consecventa in comunicarea pe termen lung. Rolul brand guardians devine din ce in ce mai complex si mai extins.

HIPPOS s-a raliat la aceasta tendinta de cativa ani, in modul in care si-a gestionat proiectele. Acum, acest aspect practic a fost consfintit si formal, printr-un split in doua divizii de sine statatoare: design si advertising”, declara Emanuel Clonda, Fondator HIPPOS.

 

“Modus Operandi” al diviziilor de Design si Advertising

Desi fiecare divizie are clientii sai, exista numeroase cereri de expertiza in ambele domenii. Filosofia este comuna, se lucreaza integrat, dar managementul celor doua divizii este separat: divizia Design este condusa de Martin Balint, care este deja Managing Partner la HIPPOS de 8 ani, iar pentru divizia de Advertising, HIPPOS a recrutat, in urma unui proces riguros de selectie, doua personalitati cu experienta vasta in domeniu: Monica Tanasoiu este Strategy & Innovation Director, iar Dana Tocu este Creative Director.

Restructurarea agentiei permite acum un raspuns prompt tendintelor actuale:

“Putem cladi si dezvolta orice tip de brand sau produs, indiferent ca vorbim despre un fashion boutique, un eveniment de lansare, o linie de produse, o campanie de awareness 360 si orice alte cereri am avea de la clientii actuali sau potentiali”, adauga Emanuel.

Unul dintre obiectivele pe termen lung HIPPOS este consolidarea pozitiei de leading authority in design, mentinand totodata gandirea strategica, rigoarea si consecventa specifice comunicarii de brand.

In aceeasi masura, digitalul sta la baza tuturor demersurilor agentiei. In contextul actual de piata si trenduri, asumarea unei prezente online in acord cu valorile fiecarui brand este obligatorie, iar daca un brand nu este ”customizat” sa performeze corect in acest mediu, sansele lui de a dezvolta o relatie durabila cu consumatorii si piata scad simtitor.

Toata echipa HIPPOS are o expertiza digitala solida, incat orice proiect poate fi condus si implementat plecand de la comunicarea digitala.

Strategia HIPPOS din acest moment este aliniata perfect strandardelor globale, dar acordata la nevoile locale, avand abilitatea de a detecta mixul de canale optim pentru orice tip de brand, dar si o punere in perspectiva a arhitecturii personalizate proprii fiecarui client.

 

Dupa restructurare: obiective pentru urmatorii 2 ani

“In primul rand, ne propunem sa construim pe aceasta filosofie de comunicare, unde designul si advertisingul se imbina perfect in livrarea unei solutii complete.

In al doilea rand, continuam sa atragem awesome people intr-o echipa pregatita sa gestioneze si sa potenteze dublarea cifrei de afaceri pe care o preconizam pentru sfarsitul lui 2016. In al treilea rand, sa poata contribui cu exemple de comunicare pertinente la evolutia pietei de marcom din RO, un obiectiv pe care cred ca il impartasim cu toata industria si in a carui necesitate credem”, concluzioneaza Emanuel Clonda.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related