[CV de agentie] Emanuel Clonda, HIPPOS: Daca nu anticipezi corect ce va fi caracteristic urmatorului val psiho-demografic de consumatori, risti sa iesi din business

[CV de agentie] Emanuel Clonda, HIPPOS: Daca nu anticipezi corect ce va fi caracteristic urmatorului val psiho-demografic de consumatori, risti sa iesi din business

Pentru o agentie de digital, cea mai mare provocare a pietei este lipsa limitarilor, pentru tehnologia digitala evolueaza constant, combinata cu capacitatea de absorbtie a pietei, spune Emanuel Clonda (Owner HIPPOS).

Agentia a inceput in 2004, axata pe digital, iar din 2011 portofoliul Hippos a devenit full 360.

 

HIPPOS s-a infiintat in 2004 si a pornit, initial, ca o agentie de digital. In 2010, odata cu castigarea contului Danone, tipurile de proiecte au inceput sa se diversifice din ce in ce mai mult, iar in 2011, portofoliul agentiei devine full 360.

In 2012, zona de design incepe sa urce in focus, ajutata si de prezenta lui Martin Balint, Creative Partner si artist contemporan. HIPPOS isi dezvolta axa de design pe 3 paliere: brand design, packaging design si retail design, deruland aproximativ 8-10 proiecte anual pe aceste sectoare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Sectiune



Related