Spune-mi cum te comporti in hypermarket ca sa-ti spun cine esti

Spune-mi cum te comporti in hypermarket ca sa-ti spun cine esti

Comportamentul oamenilor care fac cumparaturi in hypermarket e diferit de la persoana la persoana. Magazinele au reguli dupa care asaza marfa, dar asta nu-i impiedica pe unii dintre clienti sa se comporte „ca niste maimute”, spune revoltat unul dintre responsabilii raionului de produse auto dintr-un hypermarket. Multi iau produsele si se uita la ele, apoi le pun inapoi pe raft intr-un alt loc si creeaza astfel o debandada care, la final, tot lor, clientilor, nu le place. Tot responsabilul de raion spune ca, in ceea ce-l priveste, trebuie sa respecte regulile de asezare dictate de companie. Produsele sunt puse de la stanga la dreapta pe parcursul raionului, de la ieftin la scump. In cazul rafturilor, marfa cea mai ieftina se pune sus, cea mai scumpa se pune  jos, iar produsele sunt asezate „in bloc”, in functie de tip.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded