Publicitatea de tip "mananci si slabesti", sub lupa legii

Grasii sunt cel mai larg target al tuturor timpurilor. Nu doar ca numarul lor este foarte mare, dar, asa cum arata prognozele, este pe cale sa devina si mai mare. Oferta de produse si de servicii destinate acestora a cunoscut un salt spectaculos. Dar, culmea, cu cat se mareste arsenalul de lupta impotriva grasimilor, cu atat creste si numarul grasilor. Toti sunt cu ochii pe targetul supraponderal: industria alimentara care, in mod paradoxal, le propune consumatorilor sa slabeasca, industria cosmeticelor care ofera creme de subtiat, de "sculptat" in carne vie, de dizolvat grasimile. Apoi, milioanele de pilule pentru distrugerea caloriilor, pentru arderea grasimilor, pentru transformarea grasimilor in masa musculara, tratamentele de toate soiurile, trasul de "fiare", impachetarile, operatiile chirurgicale etc. Chiar si mass-media ravneste la acest target - numarul publicatiilor si al articolelor despre slabit este impresionant.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related