O reclama la care nu dai skip de prima data

O reclama la care nu dai skip de prima data

Dar dupa 10-20 de ori, te cam saturi, iti bagi... mintile-n cap si iesi de pe YouTube. Cum bine zice acest top comment:

... de la spotul asta de mai jos - reclama noului Guitar Hero Live, care va aparea pe 20 octombrie. Ce contine ea? Doar pe Lenny Kravitz si James Franco, care isi amintesc cum e sa te prostesti ca si cum nimeni nu s-ar uita.

Sau, daca nu vrei sa parasesti sanctuarul YouTube-ului, folosesti un adblocker. Cam asta e discutia care arde, zilele acestea, prin marcom - userii de adblock sunt in continua crestere si oameni de marketing care incearca sa ajunga la ei pe rute intortocheate sunt usor ingrijorati.

Despre asta s-a vorbit intens si la conferinta Marketing Research & Trends, eveniment din seria SMARK KnowHow, ce a avut loc pe 6 si 7 octombrie. Foarte la indemana il avem pe Dragos Stanca (ThinkDigital) si ideile sale pe subiect.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

ThinkDigital

ThinkDigital este una dintre cele mai mari retele de servicii media online din Europa de Est si de Sud, cu birouri in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Ungaria si Albania. Sales house, regie de vanzari, digital... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Related