[CV de agentie] Mona Opran, Centrade: Provocarile depasesc subiectul “marime”, provocarile vin cu uriasa rapiditate din alta parte; comunicarea in lumea internetului

[CV de agentie] Mona Opran, Centrade: Provocarile depasesc subiectul “marime”, provocarile vin cu uriasa rapiditate din alta parte; comunicarea in lumea internetului

Centrade este una dintre cele mai vechi agentii de publicitate din Romania, aparuta chiar in 1990, fondata de Radu, John si Nick Florescu. Ea a functionat sub umbrela Centrade Saatchi & Saatchi pana in 2014, cand s-a intrerupt afilierea la reteaua internationala si a devenit o agentie independenta.  

Mona Opran, COO Centrade Integrated, vorbeste despre provocarile unei agentii mari, cu 11 departamente, si a unui viitor in care digitalul va determina reinventarea structurilor clasice de publicitate.

“Avem reguli (sigur ca avem), avem un proces de lucru foarte detaliat, atat pentru proiecte complexe, integrate cat si pentru pasi intermediari, avem un soft de project management pentru trafic si urmarirea orelor. Exista, desigur, riscul ca aceste instrumente sa faca fluxul greoi dar totul depinde de oameni si felul in care le folosesc”, spune ea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Kubis

Kubis is an integrated communication agency, digitally led, performance driven. Half geek, half creative. We produce content into the right consumer context. A context shaped more and more by technology which... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related