Pentru ca “timpul nu asteapta sa iti faci timp”, NN si WEBSTYLER relanseaza Pensiopedia.ro

Pentru ca “timpul nu asteapta sa iti faci timp”, NN si WEBSTYLER relanseaza Pensiopedia.ro

WEBSTYLER relanseaza Pensiopedia, platforma online de informare a persoanelor care vor sa economiseasca pentru pensie dezvoltata de NN. Initiativa vine in contextul actual al societatii romanesti in care interesul pentru perioada pensionarii este printre cele mai scazute din Europa, in special in randul tinerilor.

Obiectivul platformei este sa explice cat mai multor romani, intr-un limbaj accesibil, scopul si mecanismul de functionare ale pensiilor private ca alternativa la pensia de stat.

"NN este un brand care comunica prin experiente reale si autentice ale oamenilor, lucru cu atat mai vizibil de cand a inceput comunicarea in digital. In toate campaniile NN focusul a fost nu pe caracteristicile brandului sau ale produselor, ci pe acele lucruri care conteaza cu adevarat in vietilor oamenilor. Noua strategie de comunicare din spatele Pensiopedia.ro pleaca de la ideea ca, de cele mai multe ori, timpul trece mai repede decat preconizezi si ca multe din lucrurile pe care le amani ajung sa se se transforme in regrete. Totul ia forma unui experiment cu generatii diferite din familii adevarate. Este un model de cum sa comunici relevant ca sa ajungi mai usor nu doar la urechile, ci si la inima consumatorului", spune Bogdan Nitu (General Manager WEBSTYLER).

Sub sloganul “Timpul nu asteapta sa iti faci timp”, campania de comunicare dedicata relansarii Pensiopedia.ro prezinta perceptia oamenilor asupra lucrurilor si felul in care aceasta se schimba in timp, astfel ca momentele petrecute cu familia sau cele dedicate pasiunilor se vad complet altfel la varste diferite.

Campania are la baza un mix de mesaje care pleaca de la modul in care trecerea timpului schimba perceptia asupra aceluiasi lucru. Timpul poate fi astfel vizualizat din perspectiva a trei generatii din aceeasi familie care se raporteaza la acelasi eveniment.

Dincolo de asta, platforma online Pensiopedia.ro isi propune sa creasca nivelul de informare si implicare a romanilor in economisirea pentru pensie, ca parte a strategiei ample de educare si responsabilizare a tinerilor cu privire la mentinerea nivelului de trai si dupa varsta pensionarii.

Pe site sunt disponibile informatii despre pensia privata obligatorie si pensia facultativa de care persoanele interesate au nevoie pentru a intelege mai bine sistemul de pensii, prezentate pe intelesul tuturor.

Pe scurt, romanii pot afla cat conteaza pensia privata, cati bani au in contul de pensii private obligatorii, cum se investesc banii si ce se intampla cu banii lor la pensie, dar si cum isi pot creste veniturile la varsta pensionarii cu ajutorul unei pensii facultative, pentru mentinerea nivelului de trai la batranete.

"Prin Pensiopedia.ro, sustinem tinerii sa se informeze despre pensii, sa constientizeze importanta implicarii lor pentru a-si asigura un venit mai bun la varsta pensionarii si sa devina mai responsabili cu privire la viitorul lor financiar. Totul in contextul in care, conform studiilor noastre, pensia privata obligatorie este in continuare singura modalitate de economisire pentru pensie pentru cea mai mare parte a populatiei active si cei mai multi dintre romani considera ca ”altcineva” este principalul responsabil pentru veniturile lor la pensie. Relansarea platformei Pensiopedia.ro este inca o confirmare a implicarii noastre constante in cresterea nivelului de educatie financiara a romanilor", spune Carmen Soare (Chief Marketing Officer in cadrul NN Romania).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related